ارتقای گروه های جهادی با برگزاری رویداد بزرگ «توانا» در فارس

قنبری نژاد گفت: رویداد بزرگ «توانا» در فارس با هدف تقویت و ارتقای گروه های جهادی در ابعاد نظری و عملی برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، احسان قنبری نژاد، امروز چهارشنبه (23 آذر) با اشاره به برگزاری رویداد بزرگ «توانا» در فارس در جمع خبرنگاران گفت: این رویداد بزرگ به همت بسیج دانشجویی فارس به عنوان سومین دوره توانمندسازی گروه های جهادی دانشجویی استان و به مدت سه روز توسط مدیریت عملیات جهادی بسیج دانشجویی فارس در اردوگاه «شهید آیت الله دستغیب» شیراز برگزار شد.

مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی فارس افزود: هدف از برگزاری رویداد استانی «توانا»، تقویت و ارتقای گروه های جهادی در ابعاد نظری و عملی است.

وی با اشاره به سرفصل های دوره «توانا» در استان فارس اظهار کرد: کار جهادی مطلوب، بوم جهادی شهرستان، تشکیلات جهادی و ... از این موارد است.

قنبری نژاد تاکید کرد: مسئولان گروه های جهادی دانشجویی دانشگاه های استان فارس در این رویداد در قالب کارگاه های آموزشی  مختلف از ظرفیت های اساتید برجسته کشوری و استانی در زمینه جهادی استفاده می کنند و هر یک از گروه های جهادی شرکت کننده با استفاده از بوم و فعالیت تیمی به تدوین سند اقدامات خود می پردازند.

وی اعلام کرد: آشنایی با مبانی اولیه جهادی و چیستی و چرایی اردوهای جهادی، آشنایی با مدیریت اردوی جهادی مطلوب و آشنایی با عرضه ها و زمینه های فعالیت و نقش آفرینی تخصصی در اردوهای جهادی از اهداف این رویداد به شمار می رود.

مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی فارس با ذکر سایر اقدامات انجام شده در این رویداد بزرگ گفت: افزایش بهره وری، فضا سازی مطلوب و متناسب و انجام اقدامات جانبی مانند برگزاری گعده و مسابقات مختلف در این رویداد گنجانده شده است.

کد خبر 1239736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha