پژوهش رکن اصلی توسعه / اقتصاد گردشگری پویاتر شود

عباسی با بیان اینکه از ظرفیت های تولیدی گیلان بهره گرفته شود گفت: پژوهش رکن اصلی توسعه پایدار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اسدالله عباسی امروز ( چهارشنبه،۲۳ آذر ) در اجلاسیه مجمع عالی بسیجیان گیلان در سالن شهدای ناجا رشت اظهار کرد: گیلان ظرفیت های بالایی در حوزه های مختلف تولیدی دارد.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه پژوهش رکن اصلی توسعه است گفت: برای اینکه بهره وری در تولید بالا رود، بایستی به پژوهش نگاه ویژه شود.

 

عباسی به تولید مرغ در گیلان اشاره کرد و افزود: روزانه ۳۵۰ تن مرغ به دیگر استان‌ها صادر می‌شود، از این ظرفیت ها باید نهایت بهره را در توسعه اقتصادی انجام داد.‌

 

وی با تاکید بر اینکه صادرات محصولات داخلی را گسترش دهید تصریح کرد: در محصولاتی مانند ذرت و کنجاله متاسفانه وارد کننده هستیم بایستی با بهره گیری از داتش روز و نخبگان بسیجی در حوزه‌های وارداتی غنی شویم.

 

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه اقتصاد گردشگری را پویاتر کنید خاطر نشان کرد: امکانات بومی را با توجه به فرهنگ‌ و آداب و رسوم هر منطقه در روستاها مهیا کنید.‌

 

عباسی اظهار داشت: قرارگاه‌هایی جهت رفع معضلات و استفاده بهینه از انرژی‌ها در گیلان راه اندازی شده است.

 

تجلیل از ابوذر روحی و خانواده‌های معظم شهدای امنیت و نخبگان قشرهای مختلف بسیج از دیگر برنامه‌های نهمین اجلاسیه مجمع عالی بسیجیان استان گیلان در سالن همایش‌های فراجا با حضور مسئولین استانی بود.

کد خبر 1239759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha