مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در رومشکان برگزار می شود

نصیری پور گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در شهرستان رومشکان برگزار می شود.

حجت اله نصیری پوردر گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اظهار داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته مجوز تدفین شهید گمنام در شهرستان رومشکان اخذ شده و مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در شهرستان رومشکان برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به مکان در نظر گرفته شده برای تدفین شهدای گمنام، افزود: با بررسی‌های انجام شده تپه چغابل به دلیل مرکزیت و امنیت برای تدفین شهید گمنام در نظر گرفته شد.

 

فرماندار شهرستان رومشکان با اشاره به اینکه استان لرستان میزبان چهار شهید گمنام است، ادامه داد: مراسم تشییع شهدا در شهرستان‌های استان انجام خواهد شد.

 

وی ادامه داد: پیکر مطهر شهید را شب وفات حضرت فاطمه‌الزهرا(س) تحویل خواهیم گرفت و در مسجد امیرالمومنین(ع) شهر چغابل در جایگاه ویژه‌ای قرار خواهد گرفت.

 

نصیری پور افزود: در این مکان ضمن مراسم زیارت شهید، مراسمی مانند زیارت پرفیض عاشورا، مداحی و شبی با شهید،در کنار مراسم سالروز وفات حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد.

 

وی اذعان داشت: مراسم تشییع پیکر شهید همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) راس ساعت اعلام شده از دوراهی بازوند به سمت تپه چغابل تشییع شده و در مکان مورد نظر تدفین و نماز ظهر و عصر نیز در همین مکان اقامه خواهد شد .

 

نصیری پور اظهار کرد: هیات‌های مذهبی و سایر ادارات در بین مسیر ایستگاه‌های صلواتی برپا و از زوار پذیرایی خواهند کرد.

 

کد خبر 1239765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha