ثبت نام ۳۰۷ نفر از استان مرکزی در جشنواره امتنان

امیدی با اشاره به برگزاری سی و چهارمین جشنواره امتنان گفت: ۳۰۷ نفر از استان مرکزی در جشنواره امتنان ثبت‌نام کردند.

جمشید امیدی، با اشاره به برگزاری سی و چهارمین جشنواره امتنان (تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: خوشبختانه این جشنواره با استقبال خوبی روبرو بوده و ۳۰۷ نفر از این استان در این جشنواره ثبت‌نام کردند.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه از مجموع ثبت‌نام کنندگان در این جشنواره، ۲۳۶ نفر مرد هستند و ۷۱ نفر زن هستند، افزود: ۱۶۳ نفر در بخش صنعت، ۶۵ نفر در بخش خدمات، ۲۵ نفر در بخش کشاورزی و ۵۴ نفر در واحد نمونه ثبت‌نام کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه ۱۵۳ نفر از ثبت‌نام کنندگان سی و چهارمین جشنواره امتنان این استان از شهرستان اراک هستند، بیان کرد: هفت نفر از آشتیان، پنج نفر از تفرش، ۱۹ نفر از خمین، ۲۹ نفر از دلیجان، ۴۹ نفر از ساوه، هفت نفر از شازند، ۱۰ نفر از زرندیه، ۹ نفر از محلات، ۱۲ نفر از کمیجان و هفت نفر از فراهان هستند.

 

این مقام مسئول به داوری طرح های ارائه شده به جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: طرح‌های ارائه شده به این جشنواره توسط کمیته داوران، متشکل از اساتید دانشگاه، کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، بسیج کارخانه‌ها، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان داوری می‌شوند.

کد خبر 1239772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha