دشمن با استفاده از توان رسانه ای خود به دنبال ایجاد یک فضای ناامنی در کشور و جامعه است

ماموستا غلامی، گفت: دشمن با استفاده از توان رسانه ای خود به دنبال ایجاد یک فضای ناامنی در کشور و جامعه است تا هم روند توسعه کشور را کند و باعث شود تا در بسیاری از حوزه ها دچار ایستایی شویم، بنابراین اغتشاشاتی که در کشورصورت گرفت با اهداف مختلفی بود.

ماموستا ملاعادل غلامی در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به توطئه دشمنان در راستای ایجاد تفرقه بین اهل سنت و تشیع،گفت: استعمار از یک سو می خواهد خود را به طور مستقیم با مسلمانان روبرو نسازد و از سوی دیگر با این برنامه شیطانی به دنبال از بین بردن وحدت مسلمین و به راه انداختن حمام خون در بین این کشورهااست.
 

امام جمعه اهل سنت قصرشیرین،افزود: هیچ فردی و منطقی مخالف انتقاد و مطالبه گری نیست و بی شک انسان باید همواره مطالبه گر حق باشد، ولی نمی توان برهم زدن نظم عمومی، خشونت و آشوب را هم تراز انتقاد و اعتراض مدنی دانست.
 

وی خاطر نشان کرد:بی گمان دشمنان برنامه های بسیاری برای اغتشاشات در کشور داشته و دارند و هر رویدادی که در این روزها در کشور روی می دهد به نوعی دستان بیگانگان در آن هویداست، لذا نباید اجازه دهیم که جوانان ما اسیر جنگ تمام عیار رسانه ای دشمنان شوند.
 

ماموستا غلامی، تصریح کرد: دشمن همیشه درصدد است با استفاده ازحربه ناجوانمردانه ترورشخصیت ها، به ریشه های اعتقادی ماضربه زند لذا هوشیاری همگان اعم از مردم، مسئولان و علمای شیعه و اهل سنت امری ضروری است.

 

امام جمعه  اهل سنت قصرشیرین، اظهار کرد: دشمنان اسلام از وحدت و انسجام ملت ایران خشمگین و سرخورده شدند و شکی نیست که با طرح چنین فجایع و دسیسه هایی سعی در برهم زدن این وحدت و اتحاد در بین مسلمانان دارند اما دشمنان اسلام بدانند که با چنین حرکت های سخیفی نمی توانند خدشه به وحدت ملت ایران وارد سازند.

 

وی در پایان گفت:از یک سو عالم اهل تشیع در کشور ترور می شود و مدتی بعد یکی از علمای اهل سنت ترور می شود، هر عقل سلیمی می داند که این ترورها با هدف ایجاد تفرقه و نفاق بین شیعه و سنی انجام می شود، لذا ما باید بیدار باشیم و اسیر احساسات نشویم.
 
 

کد خبر 1239776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha