دشمنان از اقتدار، پیشرفت و حرکت رو به جلوی ایران اسلامی عصبانی هستند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از اقتدار، پیشرفت و حرکت روبه جلوی ایران اسلامی عصبانی هستند و بدین جهت از اغتشاش گران حمایت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امروز چهارشنبه (23 آذر) در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا(س) گفت: تبیین سیره و منش فاطمی و حرکت در مسیر ارزش های دینی و انقلابی امری ضروری است و مدیران باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به هیچ قدرتی باج نمی‌دهد، افزود: این انقلاب به راحتی بدست نیامده و حاصل خون هزاران شهید است و همه باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران با قدرت از مواضع خود دفاع می‌کند و به هیچ قدرتی باج نمی‌دهد.

 

وی با تاکید بر اینکه دشمنان باید بدانندکه جمهوری اسلامی به زورگویان عالم و دلقک های غرب توجهی ندارد، ادامه داد: این ملت در برابر ظلم و ستم بدخواهان عالم سکوت نمی کند و آنها را به هیج عنوان حمایت نخواهد کرد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: هر روز شاهد جنایات کشورهای مختلف بر علیه مردم بی گناه به ویژه مسلمانان آن کشورها هستیم، در کشور آلمان هزار جنایت بر علیه مردم این کشور انجام می‌شود اما جمهوری اسلامی ایران را که حکم قضایی فردی که با سلاح سرد امنیت و آرامش مردم را برهم زده است، اجرا می‌کند به نادیده گرفتن حقوق بشر متهم می‌کنند.

 

امام جمعه اراک در ادامه با بیان اینکه عربستان سعودی به پشتوانه آمریکا نقشه های شیطانی برای ضربه زدن به امنیت، اقتدار و وحدت ایران اسلامی دارد، ادامه داد: آنها از اقتدار و پیشرفت و حرکت روبه جلوی ایران اسلامی عصبانی هستند و بدین جهت از اغتشاش گران حمایت می کنند.

 

آیت الله دری نجف آبادی امنیت در جامعه را ضروری دانست و بیان کرد: برخورد با جنایت کاران و افرادی که در جامعه نا امنی ایجاد می کنند یک ضرورت مهم است.

 

وی خاطر نشان کرد: افرادی که حافظان امنیت را به شهادت می رسانند و برخلاف منافع مردم و کشور عمل می کنند باید پاسخگوی رفتار خود باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ادامه داد: وحدت کلمه و یکپارچگی ملی رمز موفقیت ملت ایران است و ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون با وحدت کلمه توطئه های دشمنان را خنثی کرده است و امروز نیز با همین وحدت و اتحاد بار دیگر دست دشمنان را از آشوب و توطئه بر علیه ملت کوتاه می کنند.

 

امام جمعه اراک به توطئه ها و کارشکنی های همیشگی دشمنان اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی از همان آغازین روزهای پیروزی مورد هجمه و حملات دشمنان قسم خورده خارجی و برخی مزدوران داخلی قرار داشت و این توطئه و آشوب ها چیز عجیبی نیست و هر بار با هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب، حضور آگاهانه مردم در صحنه های مختلف نقش بر آب شده است.

 

آیت الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، گفت: جهاد تبیین برای دفاع از ارزش های اسلامی در برابر جریان های انحرافی مهمترین پیام سیره حضرت زهرا(س) است و همه باید در این مسیر ثابت قدم باشند.

کد خبر 1239787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha