پیشتازی گیلانی ها در صحنه های حساس انقلاب

حجت الاسلام اشجری با اشاره به پیشتازی گیلانی ها در صحنه های حساس انقلاب بر اهمیت جهاد تبیین و روشنگری در جامعه و همچنین ضرورت پاسخگویی به پرسش‌های نسل جوان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام مجتبی اشچری امروز (چهارشنبه، ۲۳ آذر) در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت هفته بصیرت و دهه مقاومت به طلایه‌داری و پیشتازی گیلانیان در بزنگاه‌های حساس تاریخی اشاره کرد و گفت: مردم بصیر و ولایتمدار گیلان در هشتم دی ماه سال ۸۸ یک روز زودتر از مردم سراسر کشور در صحنه حاضر شدند و زمینه خلق حماسه باشکوه نهم دی را فراهم آوردند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه در فتنه ۸۸ تمام کفر در مقابل تمام اسلام قرار گرفته بود، بیان کرد: ملت مسلمان ایران با خلق حماسه نهم دی بساط فتنه ۸۸ را در هم پیچید.

 

اشجری با اشاره به نقش دشمنان نظام در ایجاد اغتشاشات اخیر، تاکید کرد: اغتشاشات اخیر فتنه نیست، بلکه یک جنگ ترکیبی تمام عیار است که در آن دشمنان نظام با بهره‌گیری از رسانه‌های مزدور و فضای مجازی به مقدسات دینی، اسلام و قرآن هجمه وارد می‌کنند و استقلال، تمامیت ارضی میهن اسلامی و وحدت اقوام ایرانی را هدف قرار داده‌اند.

 

وی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین و روشنگری در جامعه و همچنین ضرورت پاسخگویی به پرسش‌های نسل جوان، اظهار کرد: به لطف خداوند، تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم بصیر ایران این جنگ ترکیبی تمام عیار دشمن نیز به شکست خواهد انجامید.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از برگزاری مراسم استانی بزرگداشت «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در روز هشتم دی در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت خبر داد و تصریح کرد: به منظور بزرگداشت یوم الله نهم دی تنها به برگزاری مراسم میدانی اکتفا نخواهد شد و برنامه‌های تبیینی بسیاری با محوریت مساجد، بقاع متبرکه، دانشگاه‌ها، مدارس و… انجام خواهد شد.

 

* حماسه حضور مردم در نهم دی، دشمن را از موفقیت فتنه های رنگی در ایران مایوس کرد

نیک فطرت نیز با تقسیم دستاوردهای یوم الله نهم دی به دو بخش داخلی و خارجی، اظهار داشت: افزایش اقتدار نظام، آشکار شدن ابعاد جنگ نرم دشمن و کنار رفتن نقاب از چهره برخی افراد، از مهمترین نتایج فتنه ۸۸ در بعد داخلی بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت تصریح کرد: در سطح خارجی نیز آشکار شدن دشمنی تمام عیار و اصلاح ناپذیری استکبار، تقویت بیداری اسلامی در منطقه و اذعان دشمنان به ناامیدی از موفقیت فتنه رنگی در ضربه به نظام اسلامی مانند آنچه که در برخی از کشورها به نام انقلاب‌های رنگی رخ داد؛ از مهمترین دستاوردها بوده است.

کد خبر 1239795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha