مرحله نهایی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دارالقرآن امام علی(ع) بهمن ماه برگزار می شود

مرحله نیمه نهایی رشته های قرائت تحقیق و ترتیل برادران و خواهران کمتر و بیشتر از ۱۸ سال و مرحله مقدماتی رشته های حفظ ۱۰ جزء ، ۲۰ جزء و کل قرآن برادران و خواهران کمتر و بیشتر از ۱۸ سال شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دارالقرآن امام علی(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بر اساس گزارش ستاد برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دارالقرآن امام علی (علیه السلام) مرحله نیمه نهایی رشته های قرائت تحقیق و ترتیل برادران و خواهران کمتر و بیشتر از 18 سال و مرحله مقدماتی رشته های حفظ 10 جزء ، 20 جزء و کل قرآن کریم برادران و خواهران کمتر و بیشتر از 18 سال از روز جمعه مورخ 11 آذر ماه لغایت روز دوشنبه مورخ 21 آذرماه در محل فرهنگسرای قرآن برگزار گردید.

در این مرحله و در رشته های مختلف 1313 نفر خواهر و 767 نفر برادر طی 12 روز باهم به رقابت پرداختند.

 

 

رشته های قرائت تحقیق و ترتیل بصورت پخش فایل و رشته های حفظ بصورت برخط برگزار گردید . مرحله نیمه نهایی مسابقات در رشته حفظ قرآن کریم در تاریخ اول تا چهارم دی ماه ویژه برادران و در تاریخ هفتم لغایت یازدهم دی ماه ویژه خواهران در محل فرهنگسرای قرآن برگزار می گردد.

در مرحله نیمه نهایی 173 خواهر و 163 برادر در رشته حفظ 10 جزء ، 20 جزء و کل قرآن کریم در دو مقطع سنی کمتر و بیشتر از 18 سال به رقابت خواهند پرداخت . این مرحله نیز مانند مرحله مقدماتی بصورت برخط برگزار می شود .

مرحله نهایی شانزدهمین دوره مسابقات در هفته اول بهمن ماه برگزار خواهدشد.

در مرحله مقدماتی 22 داور برادر و 20 داور خواهر قضاوت مسابقات را بر عهده داشتند .

اسامی راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی با زمان دقیق آزمون هر یک از شرکت کنندگان روز جمعه مورخ 25 آذرماه در سامانه مسابقات به آدرس  www.dqimamali.com اعلام می گردد. عدم حضور شرکت کنندگان در زمان تعیین شده به منزله انصراف از مسابقات بوده و باعث حذف شرکت کننده از مسابقه می گردد.

 

 

کد خبر 1239816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha