کاروان های عتبات عالیات محل سوء استفاده از مشتاقان به زیارت بدل نشود

حجت الاسلام محمدی لائینی خطاب به موکب داران حسینی(ع)، گفت: از اعزام زوار به عتبات عالیات سوء استفاده نشود. برخی از کاروان ها در بحث ارائه خدمات به زائرین کم کاری می کنند که زیبنده نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، امروز(۲۳آذر) در همایش اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و مواکب حسینی استان مازندران که در سپاه کربلا  برگزار شد، با اشاره به دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ریشه در فرهنگ عاشورا امام حسین(ع) دارد.

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه فتنه افکنی استکبار در ایران اسلامی طی۴۳سال همچنان ادامه دارد، افزود: توطئه و آشوب علیه ایران اسلامی طی ۷۰و چند روز گذشته نیز با کمک عوامل ضد انقلاب رقم خورد و به جان و مال ملت ایران عزیزخسارت وارد شد اما با بصیرت مردم دیندار این مرز و بوم تتوطئه اغتشاش گران با شکست مواجه شده است.

 

وی به اهمیت توسعه و بازسازی عتبات و عالیات اشاره کرد و گفت: فعالیت های این ستاد در راستای تقویت بعد معنوی انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه هر فعالیتی که دین را از انقلاب اسلامی جدا کند آن فعالیت ضد دین بشمار می رود، ادامه داد: همچنین در بحث جریان شیرازی و شیعه انگلیسی باید مراقبت بعمل آید و تلاش شود زائرین عتبات و عالیات از موکب های این عوامل استکبار بهره مند نشوند.

 

وی خطاب به موکب داران حسینی(ع)، گفت: از اعزام زوار به عتبات عالیات سوء استفاده نشود. برخی از کاروان ها در بحث ارائه خدمات به زائرین کم کاری می کنند که زیبنده نیست.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه سازمان حج و زیارت باید به جای کاروان بردن به بحث نظارت اعزام ها توجه ویژه داشته باشد، افزود: متاسفانه هزینه سفر به ترکیه از سفر به عتبات و عالیات ارزان تر است. نباید از عشق وارادت مردم به خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) نباید سوء استفاده شود.

 

 

کد خبر 1239823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha