رقابت ۲۰۰ نفر از دانش آموزان کرمانی در رویداد هنری " به عشق حاج قاسم، یک صدا ایران"

رویداد ملی تولید تیم های هنری نوجوان با عنوان " به عشق حاج قاسم: یک صدا ایران" به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان به مدت سه روز اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ رویداد ملی تولید تیم های هنری نوجوان با عنوان " به عشق حاج قاسم: یک صدا ایران" به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان از چهارشنبه(۲۳ آذر) به مدت سه روز اجرا می شود.

 

 

مهران شیخی با اشاره به اهمیت قالب اثرگذار هنر و تولیدات هنری و رسانه ای اظهار کرد: دنیای امروز دنیای رسانه و میدان دار، نوجوانان هستند و در شرایطی که دشمن، هویت ایرانی را نشانه گرفته و می خواهد ایران چند پاره شود، رویداد هنری " یک صدا ایران" در حال اجرا است‌.

 

 

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به دی ماه و سومین سالگرد شهادت حاج قاسم، این رویداد با شعار " به عشق حاج قاسم" برگزار می شود زیرا حاج قاسم فرمود "جمهوری اسلامی ایران حرم است" لذا تلاش ما باید برای حفظ این حرم باشد.

 

 

شیخی گفت: در این رویداد دانش آموزان با تولید اثر در بخش های پادکست، کلیپ، پوستر و اینفوگرافیک به رقابت با یکدیگر می پردازند.

وی آموزش روش تولید محتوا را مهم دانست که در این رویداد مد نظر قرار گرفته و ابراز امیدواری کرد: رویداد " یک صدا ایران به عشق حاج قاسم" حرکتی برای انقلاب اسلامی باشد.

 

 

گفتنی است؛  اختتامیه این رویداد که با حضور  ۲۰۰ نفر از دانش آموزان استان و با مشارکت حوزه هنری، ادارات کل حفظ آثار و آموزش و پرورش، در حال اجرا است؛ جمعه(۲۵ آذر) برگزار می شود.

کد خبر 1239841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha