ادارات برتر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان اصفهان معرفی شدند

ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های آران و بید گل،کاشان و نجف آباد به عنوان برترین های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بر اساس ارزیابی های تخصصی معرفی شدند.

«علی تمنایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به ارزیابی های سالانه ای که در حوزه های ماموریتی از ادارات شهرستانی انجام می شود گفت: نتایج ارزیابی سال گذشته در شش ماهه اول امسال بررسی و نتایج آن منتشر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های آران و بید گل،کاشان و نجف آباد به عنوان عملکرد خوبی نسبت به دیگر مناطق استان اصفهان بر اساس ارزیابی های تخصصی داشته اند.

 

وی با اشاره به ماموریت و نقش ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در هر منطقه اذعان داشت: انصاف در ارزیابی بر اساس توانایی و ظرفیت هر شهرستان رعایت شده اما این تعداد شهرستان توانسته اند نسبت به ظرفیت و انتظار تناسب خوبی برقرار کنند.

تمنایی معتقد است، ادارات شهرستانی با وجود بضاعت اندک و مشکلاتی که در تامین منابع مالی و نیروی تخصصی دارند اما نقش خود را در انجام وظایف خود انجام می دهند.

وی ادامه داد: ادارات شهرستانی متناسب با ماموریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نقش نظارتی، حمایتی و هدایتی دارند که در حوزه کاری خود ایفا می کنند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان تشکل های فرهنگی و هنری در هر شهرستان وظیفه خود را در تحقق اهداف انجام می دهند.

کد خبر 1239843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha