توزیع بسته غذایی و لوازم‌التحریر در آستارا

معاشرتی گفت: به همت کانون امام مهدی(عج) و گروه جهای شهید نوروزی، بسته‌های غذایی و لوازم‌التحریر بین خانوارها و دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

رضا معاشرتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا ،اظهارکرد: ۴۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۲۸ میلیون تومان در بین دانش‌آموزان مناطق محروم و دورافتاده آستارا توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا با بیان‌اینکه همچنین اجاق گاز رومیزی به یک نیازمند به ارزش یک میلیون تومان اهدا شد، افزود: همچنین بخاری برقی به ارزش یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به یک نیازمند اهدا شد.

 

وی با اشاره به توزیع ۶۰ بسته غذایی هر بسته به ارزش ۶۰۰ هزار تومان بین نیازمندان، تصریح‌کرد: بسته‌های غذایی توزیع شده در بین نیازمندان شامل روغن، سویا، ماکارونی، برنج پ، پنیر، چای، رب‌گوجه، مرغ، نمک و حبوبات بود.

 

معاشرتی به توزیع ۳۰ کارت هدیه هر کارت به ارزش ۳۰۰ هزار تومان بین افراد تحت پوشش گروه جهادی شهید نوروزی اشاره کرد و گفت: در مرحله جدید کمک به نیازمندان همچنین مبلغ ۳ و نیم میلیون تومان به یک نیازمند تحت پوشش گروه جهادی شهید عظیم نوروزی کمک کردیم.

 

مسئول گروه جهادی شهید عظیم نوروزی خاطرنشان‌کرد: بسته‌های غذایی و لوازم التحریر و همچنین سایر کمک‌ها به افراد بی‌بضاعت به همت کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج)، گروه جهادی شهید عظیم نوروزی، پایگاه بسیج، خیرین و هیئت امنای مسجد انجام شد.

کد خبر 1239859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha