فعالیت ۱۴ خانه فرهنگ در گرگان/ مدارس محلات کمتر برخوردار گرگان به وسایل و امکانات ورزشی مجهز می شوند 

علمی با اشاره به فعالیت ۱۴ خانه فرهنگ و سرای محله در شهر‌ گرگان گفت: برخی از این خانه‌های فرهنگ به اندازه بعضی از دستگاه های دولتی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارند و به توسعه فرهنگی محلات کمک زیادی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، کریم علمی در نشست خبری اظهارکرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در تمامی حوزه‌ها و برای همه اقشار برنامه دارد و در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز فعالیت‌ها و برنامه‌های خوبی در شهر گرگان اجرا شده یا در حال انجام است.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با اشاره به فعالیت ۱۴ خانه فرهنگ و سرای محله در این شهر گفت: برخی از این خانه‌های فرهنگ به اندازه بعضی از دستگاه های دولتی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارند و به توسعه فرهنگی محلات کمک زیادی کرده‌اند.

 

وی درباره اقدامات سازمان در حوزه ورزش نیز به فعالیت ۲۳ ایستگاه ورزش صبحگاهی اشاره کرد و افزود: این ایستگاه‌ها در سطح پارک‌های شهر گرگان ایجاد شده و برای اقشار مختلف مانند سالمندان نیز در سالن‌های ورزشی سطح شهر از جمله علیمحمدی، فضا و امکانات لازم پیش بینی شده است.

 

علمی با اشاره به برگزاری مسابقات آموزشگاهی بعد از چند سال وقفه گفت: به همت معاونت ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در ۱۵ رشته برای پسران و ۱۳ رشته برای دختران در حال برگزاری است. همچنین در ۱۳ محله کمتر برخوردار شهر گرگان، طی تفاهم نامه با آموزش و پرورش، مدارسی که دارای فضای ورزشی مناسب هستند، تجهیز شده‌اند تا هم‌ دانش‌آموزان و هم خانواده‌ها در ایام تعطیل از این امکانات ورزشی استفاده کنند.

 

 

 

کد خبر 1239870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha