کمک  ۳۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در قزوین

امانی گفت: طی هشت ماهه سال جاری در طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از ۳۰ میلیارد و ۱۷۴ میلیون تومان کمک توسط حامیان به حساب ایتام و فرزندان محسنین در استان واریز و یا اهداء شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، همت امانی بیان کرد: ماهیت کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت مردمی است یعنی با الهام از تعالیم و آموزه های دینی و مذهبی کمک های مردمی را به دست مردم نیازمند می رسانیم.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: در واقع این نهاد پل ارتباطی میان مردم است چراکه دست گرم و محبت آمیز نیکوکاران را به دست نیازمندان گره می زند تا گام های نیکوکاری با خدمت بی منت و صادقانه به رفع فقر و محرومیت در جامعه کمک کند.

 

وی اعلام کرد: نیکوکاران و خیران طی هشت ماهه سال جاری بیش از 154 میلیارد و 664 میلیون تومان به محرومان و نیازمندان مساعدت کرده اند که از این رقم بیش از 98 میلیارد تومان کمک غیرنقدی بوده است.

 

امانی اضافه کرد: طی این مدت بیش از 9 میلیارد و 185 میلیون تومان صدقه در 118 هزار و 568 صندوق صدقات جمع آوری شده است که برای جمع آوری سریع تر و هزینه کرد سریع تر آن توصیه ما به عموم مردم نیکوکار استفاده از بسترهای مجازی به خصوص #۰۲۸*۸۸۷۷* است که به راحتی و بدون نیاز به اینترنت حتی با گوشی های ساده هم در دسترس است.

 

وی افزود: از 154 میلیارد و 664 میلیون تومان مشارکت مردمی بیش از 67 میلیارد و 860 میلیون تومان در 176مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است که این مراکز نیکوکاری توسط مردم اداره می شوند یعنی جمع اوری و هزینه کرد کمک ها توسط خود اعضای مراکز نیکوکاری صورت می گیرد.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: در طرح اکرام ایتام و محسنین هم طی هشت ماهه سال جاری بیش از 30 میلیارد و 174 میلیون تومان کمک  توسط 30 هزار و 530 حامی به حساب یک هزار و 275 فرزند یتیم و 6 هزار و 430 فرزند محسنین واریز و یا اهداء شده است.

 

وی یادآور شد: طی هشت ماهه سال جاری بیش از ۲۹ میلیارد تومان زکات، کفاره و فطریه هم جمع آوری شده است.

 

کد خبر 1239882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha