پروژه کفپوش بازار رشت تا قبل از دهه مبارک فجر به اتمام می‌رسد

یزدانی گفت: پروژه کفپوش بازار رشت کمتر از دو ماه دیگر و تا قبل از دهه مبارک فجر به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، یوسف یزدانی شامگاه چهارشنبه (۲۳ آذر) در گفت‌و‌گوی خبری با موضوع وضعیت اجرای پروژه کفپوش بازار رشت اظهار داشت: از سال گذشته لوله‌گذاری آب‌های سطحی بازار رشت در دستور کار شهرداری رشت قرار گرفت و روند آن هم به اتمام رسید.

 

سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه پس از پروژه لوله‌گذاری آب‌های سطحی لوله‌گذاری برای آب آتشنشانی هم در مسیر بازار رشت انجام شد عنوان کرد: در موقع اجرای بتن و کفپوش تعدادی از بازاریان به طراحی کانیو اعتراضی داشتند که البته موارد آن بررسی و حل و فصل شد‌.

 

یزدانی اضافه کرد: پس از اعمال تغییرات در طراحی، شهرداری از شرکت مشاور خواست تا تغییرات را به پیمانکار ابلاغ کند تا به جای کانیوو از روش دیگری استفاده شود.

 

وی با بیان اینکه بتن ریزی مسیر بازار رشت شب گذشته از ورودی بازار در خیابان شریعتی انجام گرفته است ادامه داد: از هفته آینده کفپوش کردن دهنه بازار از سمت خیابان شریعتی آغاز می‌شود.

 

سرپرست شهرداری رشت در پاسخ به این پرسش که پروژه مذکور چه زمان به اتمام می‌رسد خاطرنشان کرد: پروژه کفپوش بازار رشت کمتر از دو ماه دیگر و تا قبل از دهه مبارک فجر به اتمام می‌رسد. 

کد خبر 1239896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha