جشنواره سراسری «فجر تا فجر» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» به میزبانی ستاد اقامه نماز و با همکاری دستگاه ها و نهادهای علمی و فرهنگی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» به میزبانی ستاد اقامه نماز و با همکاری دستگاه ها و نهادهای علمی و فرهنگی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» در ۲ بخش کودکان، دانش آموزان و بزرگسالان برگزار می شود.

 

کودکان و دانش آموزان در حوزه فرهنگی و هنری و در رشته های کلیپ، پادکست، نقاشی، خوشنویسی، عکس و سرود و در حوزه ادبی در رشته های خاطره و دلنوشته، داستان و قصه گویی می توانند شرکت کنند.

 

این جشنواره در بخش بزرگسالان در حوزه های علمی و پژوهشی «تألیف، مقاله، رساله دکتری، پایان‌نامه‌ های دانشگاهی و حوزوی» فرهنگی و هنری «کلیپ، پادکست، موشن‌گرافیک، پویانمایی، طرح های گرافیکی شامل: «پوستر، اینفوگرافی کالیگرافی، سخن نگاشت و عکس نگاشت»، عکس، خوشنویسی و استوری در شبکه های اجتماعی» ادبی «شعر، داستان، قصه گویی، نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی»، سرگرمی و آموزشی: «بازی و ابزارهای کمک آموزشی دستی و دیجیتالی (رایانه ای و تلفن همراه)» برگزار می شود.

 

علاقه مندان می توانند در سامانه اینترنتی Noor.namaz.ir ثبت نام و آثار خود را ارسال کنند.

 

مهلت شرکت در جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» تا ۳۰ دی سال جاری و زمان اعلام نتایج نیز بهمن ماه سال جاری در سامانه Namaz.ir تعین شده است.

 

 

کد خبر 1239903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha