میز خدمت شرکت گاز به مدت ۱۰ شب در مساجد شهر همدان بمناسبت فاطمیه و ارتباط مردم و مسئولین شرکت گاز در جهت رفع مشکلات حوزه گاز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان همدان، محمد صادق محبی نظر مدیر عامل شرکت گاز استان همدان در راستای پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات مردم و  تشریح نظام تعرفه گزاری جدید گاز  ؛ از روز یکشنبه  تاریخ 20 آذر ماه هر شب در یکی از مساجد همدان با برپایی میز خدمت ؛  حضور یافته و در دیدار چهره به چهره با نمازگزاران به درخواست‌های مردمی پاسخ می دهد .
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان  با اعلام اینکه رسیدگی به مشکلات مردم را همواره به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار داریم و باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم استفاده کنیم؛ افزود: تلاش می کنیم با حضور در بین مردم، پاسخگوی درخواست های ایشان بوده و در پیشبرد و تسهیل امور شهروندان عزیز اقدامات موثری انجام  می شود.
برپایی اولین میز خدمت در مساجد در روز یکشنبه مورخ 20آذرماه در مسجد مهدیه همدان برگزار گردید .

گفتنی است،  آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان از میز خدمت شرکت گاز استان همدان بازدید نمودند و عزم شرکت گاز را در خدمت رسانی به مردم شریف همدان را یکی از افتخارات شرکت گاز دانست و از تلاش مدیر عامل و مسئولین شرکت گاز  قدردانی نمودند .

کد خبر 1239997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha