راه اندازی اتاق گفت و گوی شهروندان در مجتمع فولاد کویر/تاسیس هنرستان صنعتی از اولویت های این مجتمع است

نایب رییس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر گفت: اتاقی با عنوان گفت و گو در مجتمع فولاد کویر آماده شده است تا در تمام طول هفته پذیرای شهروندان جهت گفت و گو و رفع ابهام آنان در زمینه فاز توسعه و مسائل زیست محیطی با حضور کارشناسان و مدیران این مجموعه باشد.

حمیدرضا خوروش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در حاشیه دیدار با رئیس بیمارستان سیدالشهدا و خادمان سلامت آران و بیدگل گفت: مشارکت در توسعه بهداشت و درمان آران وبیدگل از اولویت های مجتمع فولاد کویر است و این مهم ادامه خواهد داشت.

 

نایب رییس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر با بیان اینکه توسعه فولاد در آران وبیدگل همواره با رعایت استانداردهای زیست محیطی بوده است افزود: آب مصرفی این مجتمع هم بزودی با تکمیل تصفیه خانه و ورود پساب فاضلاب کاشان تامین می شود.

 

خوروش از آمادگی مجتمع فولاد کویر جهت پاسخگویی به هرگونه ابهام شهروندان و نخبگان در زمینه فاز توسعه و مسائل زیست محیطی و آب این شرکت خبر داد و گفت: در این راستا اتاقی با عنوان گفت و گو در مجتمع فولاد کویر آماده شده است تا در تمام طول هفته پذیرای شهروندان جهت گفت و گو و رفع ابهام با حضور کارشناسان و مدیران این مجموعه باشد.

 

تاسیس هنرستان صنعتی از اولویت های مجتمع فولاد کویر است

 

رییس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر هم با اشاره به تاسیس هنرستان صنعتی در آران و بیدگل با مشارکت این مجتمع گفت: در سند آمایش سرزمینی شهرستان آران وبیدگل، این شهرستان به عنوان شهر صنعت و گردشگری تعریف شده است که در این زمینه تامین نیروی انسانی ماهر و متخصص ضرورت دارد.

 

دکتر حسین حسین زاده افزود: با تاسیس هنرستان صنعتی در این شهر، می توان نیروهای مورد نیاز ماهر و متخصص در صنعت فرش،گردشگری و فولاد را پس از آموزش های لازم وارد بازار کار کرد که این‌مهم از برنامه های آتی فولاد کویر است.

 

وی بیان کرد: بحث بیکاری پنهان در این شهرستان هم‌ بسیار جدی است، چنانچه بسیاری از جوانان تحصیل کرده ما در شغل های غیر مرتبط و پایین تر از رشته تحصیلی خود اشتغال دارند که این هنرستان می تواند افراد را به گونه ای تربیت کند تا در رشته خود مشغول فعالیت شوند.

کد خبر 1240006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha