باید روش حاج قاسم در جذب افراد به انقلاب را ادامه بدهیم

عبودتیان با اشاره به فتنه اخیر گفت: خیلی ها در حالی فریب دشمن را خوردند که بی اطلاع بودند و ما باید مدل حاج قاسم در جذب افراد را ادامه دهیم‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سید احمد عبودتیان، پنجشنبه(۲۴ آذر)در ششمین اجلاس سراسری فعالان مردمی جهاد و شهادت و نخستین اجلاسیه فعالان مردمی جهاد و شهادت ویژه استان کرمان گفت: فعالان جریان و شهادت، جریان مجاهد و شهادت طلب را درک کرده و برای ترویج سیره آنان تلاش می کنند.

 

 

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) با طرح این پرسش که موقف امروز انقلاب اسلامی کجاست که فتنه اخیر رخ داد و دشمن در چه فضایی با ما گلاویز شد؟ اظهار کرد: دشمن ۱۰ سال تلاش و برنامه ریزی کرد تا حاج قاسم را شهید کنند تا خودشان در عراق حکومت کنند.

 

 

وی با بیان اینکه امروز اما دشمن از اینکه همه طراحی ها و نقشه های خود را بر باد رفته می بیند، بهم ریخته و عصبی شده است؛ افزود: از طرفی با دولت جدید، تشکیلاتی روی کار آمده که آرام آرام معادله را به نفع مردم تغییر می دهد در حالیکه دشمن در این مقطع می خواهد بگوید دین قدرت حکمرانی ندارد.


 

عبودتیان با اشاره به اسنادی که حکایت از زوال تدریجی آمریکا دارد؛ با اشاره به فتنه اخیر، اظهار کرد: دشمن از غافلگیری ما سوء استفاده کرد و ما در محاصره شبکه های مجازی دشمن آنگونه که باید عمل نکردیم.

 

 

وی با افزودن این مطلب که دشمن با استفاده از جریان سلبریتی ها، از فضای مجازی وارد شد و سلبریتی دنبال شهرت است اما در مقابل آن، شهید دنبال گمنامی است؛ ادامه داد: خیلی ها در حالی فریب دشمن را خوردند که بی اطلاع بودند و ما باید مدل حاج قاسم در جذب افراد را ادامه دهیم‌.

 

 

عبودتیان اهمیت کنشگری انقلابی و حضور در کف میدان را مورد تاکید قرار داد و گفت: فعالان مردمی جهاد و شهادت می توانند فتح القلوب کنند به شرطی که گنجینه شهدا را در گنجه نگذارند که فقط برای پایگاه خود و... استفاده کنند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: در زمان جنگ حدود ۸۰۰ هزار نفر تا یک میلیون از جمعیت ۳۶ میلیونی ایران به جنگ دشمن رفتند در حالیکه جنگ ناظر به مرزهای غربی و جنوبی کشور و یک جنگ نظامی بود اما امروز در جنگ همه جانبه ترکیبی که جغرافیای آن کل کشور است و در همه خانه ها وارد شده، دیگر چند گروه فعال و شهادت طلب حریف نیست و باید هر موسسه ای قدرت داشته باشد هزاران نفر را برای دفاع از انقلاب برای کنش انقلابی پای کار بیاورد.

 

 

عبودتیان با تاکید بر اینکه مسائل انقلاب اسلامی زیاد است و تنهایی نمی شود کار کرد؛ بار دیگر متذکر شد: در میدان دفاع از انقلاب باید کُنشگر بود.

کد خبر 1240021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha