شهدای گمنام مهمان آذربایجان شرقی خواهند بود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی از تشییع و تدفین پیکر مطهر تعدادی از شهدای گمنام در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، رضا عباسی در جلسه هماهنگی سالروز گرامیداشت شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» و تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهدای گمنام استان، افزود: به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته، تشییع و خاکسپاری پیکر تعدادی از شهدای گمنام به آذربایجان شرقی اختصاص یافته که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهید «سلیمانی» اسطوره اقدام و عمل در جهان اسلام است، اظهار داشت: سالروز شهادت این سردار رشید اسلام به نام روز جهانی مقاومت نامگذاری شده و همه دستگاه‌ها باید در گرامیداشت این واقعه مهم تلاش کنند.

دریادار عباسی با مروری بر دستورالعمل ابلاغی ستاد کل نیروهای مسلح برای برنامه‌های گرامیداشت سالروز شهادت حاج «قاسم سلیمانی» و روز جهانی مقاومت گفت: تبیین شخصیت والای شهید «سلیمانی» در عرصه‌های گوناگون برای نوجوانان و جوانان و الگوسازی آن با بهره‌گیری از شیوه‌های نو از جمله فناوری‌های جدید و تولید محتوای فاخر، باید در اولویت برنامه‌های مرتبط با سالروز شهادت ایشان قرار بگیرد.

کد خبر 1240024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha