اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کردستان

سردارزاده از اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۶ تا ۳۰ آذر ماه امسال در استان کردستان خبر داد.

فرزاد سردارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه شب یلدا تقاضا برای برخی اقلام از جمله انواع میوه نظیر هندوانه، انواع آجیل و شیرینی افزایش می‌‌یابد، این اداره‌کل در نظر دارد با هدف ایجاد آرامش روانی در شهروندان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و برخورد با سوء استفاده‌های احتمالی برخی افراد سودجو، اقدام به اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا از 26 تا 30 آذر ماه به مدت 5 روز کند.

 

 

وی افزود: دراین طرح بازرسین اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی استان کردستان در دو نوبت صبح و عصر بازار استان را رصد می‌کنند.

 

 

رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: در این طرح اقلام مذکور از حیث موجودی، قیمت و نحوه عرضه مورد رصد قرار می‌گیرد و با هر گونه تخلف احتمالی برخورد می‌شود.

 

 

سردارزاده یادآور شد: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها توسط افراد سودجو است.

 

وی از مردم استان کردستان در خواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی از جمله احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و سایر تخلفات صنفی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی 124 به ستاد خبری اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان اطلاع دهند تا بازرسان این اداره‌کل در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

کد خبر 1240030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha