موسسات قرآنی در عرصه آموزش مهارت‌های زندگی و فنی و حرفه‌ای فعالیت کنند    

علیرضا معاف گفت: موسسات قرآنی علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی می توانند در عرصه آموزش مهارت‌های زندگی و فنی و حرفه‌ای فعالیت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، علیرضا معاف عصر چهارشنبه(۲۳ آذرماه) در بازدید از موسسه فرهنگی قرآن وعترت ره پویان مشتاق زلال معرفت ناحیه منفصل ننله سنندج، اظهار داشت: موسسات قرآنی علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی می توانند در عرصه آموزش مهارت‌های زندگی و فنی و حرفه‌ای فعالیت داشته باشند.

 

 

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از بخش‌های مختلف موسسه فرهنگی قرآن و عترت ره پویان مشتاق زلال معرفت ناحیه منفصل ننله سنندج گفت: عرصه معنوی و راهگشای آموزش قرآن کریم در تبیین ارزش‌های اسلامی و آموزش‌های مورد نیاز مناطق کمتر برخوردار بسیار تاثیرگذار است.

 

 

علیرضا معاف با مشاهد توانمندی‌های این موسسه قول مساعد داد که در زمینه‌های مختلف آموش قرآن کریم به موسسات فعال سطح استان کمک نماید.

 


وی گفت: آثار تولیدی صنایع دستی این موسسه که با نمادها و اسماء‌الله تزیین شده است، این آثار قرآنی بصورت رایگان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شرکت داده می‌شود.

 

 

معاف ضمن اظهار خوشحالی از فعالیت‌های موثر و کارآفرینانه این موسسه گفت: این موسسه قرآنی با نوآوری‌های خلاقانه اقتصاد، شغل، قرآن و فرهنگ را با همدیگر تلفیق کرده است.

 

 

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ همچنین برای برگزاری دوره‌های آموزشی منظم و موثر قرآن کریم در مسجد و موسسه مذکور این محله شهر سنندج قول کمک‌های مالی دادند.

 

 

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه به استان کردستان علاوه بر بازدید از موسسه قرآنی ناحیه منفصل ننله در چندین نشست و جلسه کاری شرکت کرد.

 

 

کد خبر 1240040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha