اجرای فعالیت قرآنی در مساجد موجب رشد ارزش‌های اسلامی می‌شود/ برگزاری ۴۰ کلاس آموزش حفظ قرآن کریم در ایام فاطمیه(س)

مختاری‌نیا گفت: فعاليت‌هاي قرآني در مساجد زمينه ساز رشد ارزش های اسلامی و تقويت بنيه اعتقادي مردم و بالاخص جوانان است.

حجت‌الاسلام جليل مختاري نيا در گفت‌وگو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: مساجد به عنوان پايگاه‌هاي دين و انديشه شناخته شده‌اند و افراد در مساجد مي‌توانند بنيه ديني و اعتقادي خود را افزايش دهند.

 

 

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار گفت: بايد از امکانات موجود فرهنگي در جهت گسترش فضاهاي معنوي بخصوص مساجد استفاده شود تا مساجد که سنگر بصيرت و معرفت هستند به حد اعلا برسند.

 

 

وی عنوان کرد: قرآن و معارف اهل بيت(ع) تنها اختصاص به گروه و فرقه خاصي نداشته و براي همه مردم جهان نازل شده است بنابراين توسعه فعاليت‌هاي قرآني بايد در دستور كار قرار بگيرد.

 

 

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار تصریح کرد: شهرستان بيجار با داشتن پنج موسسه فعال قرآني در سطح شهرستان توانسته گام هاي ارزشمندي را در راستاي توسعه و ترويج فرهنگ ناب محمدي در جامعه بردارد.

 

 

وی همچنین از برگزاری 40 کلاس آموزش حفظ قرآن کریم همزمان با ایام فاطمیه(س) در موسسات و خانه‌های قرآنی بیجار خبر داد و افزود: قرآن کریم دربرگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت بوده و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.

 

 

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا عنوان کرد:خوشبختانه فعالیت‌های قرآنی شهرستان بیجار نسبت به سال‌های گذشته از روند رو به رشدی برخوردار بوده است.

 

 

وی افزود: با توجه به پتانسیل و قابلیت بالای بیجار لازم است فعالیت‌های بیشتری در راستای توسعه برنامه‌های قرآنی در این شهرستان انجام شود.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار همچنین بر گسترش فعالیت‌های قرآنی در مساجد این شهرستان تأکید کرد و یادآور شد: فعالیت در حوزه و حیطه قرآنی در مساجد موجب تقویت معنویات و اعتقادات جوانان و نوجوانان می‌شود و مفهوم و معنای قرآن را در دل و جان جوانان جای خواهد داد.

کد خبر 1240046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha