افتتاح دانشکده علوم پزشکی قاینات/ آرین شهر صاحب بیمارستان محلی می شود

دانشکده علوم پزشکی قاینات با حضور عین اللهی وزیر بهداشت، نماینده مردم قاینات و زیرکوه در خانه ملت، فرماندار و جمعی از کادر درمان به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، بهرام عین‌اللهی همچنین امروز پنج شنبه (24 آذر) طی سفر به شهرستان قاین پروژهMRI  قاین را با اعتبار ۳۵میلیارد ریال با زیربنای ۳۵٠متر مربع افتتاح کرد.

 

این دستگاه بزرگترین دستگاه در شرق کشور است که برای بیماران بالای ۱۵٠کیلوگرم مورد استفاده قرار می‌گیرد. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر به خراسان جنوبی از مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی «آرین شهر» بازدید کرد.

 

در این بازدید، عین‌اللهی ضمن عیادت از بیماران در بخش بستری موقت، وضعیت واحدهای پزشکی، دندانپزشکی، تزریقات و پانسمان، آزمایشگاه، سلامت خانواده و بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی آرین شهر را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

 

وزیر بهداشت بر حمایت کامل از مراجعه‌کنندگان به مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی آرین شهر و ارائه بهترین نوع خدمات در حوزه‌های بهداشتی، درمانی، دارویی، آزمایشگاهی و ... تاکید کرد.

 

در این بازدید وزیر بهداشت قول مساعد برای تامین بخشی از اعتبارات و مجوز بیمارستان محلی آرین شهر را داد.

 

 

کد خبر 1240048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha