خون شهدا ضامن بقای انقلاب است

آیت الله صدیقی، گفت: خون شهدا ضامن بقای انقلاب است و همه ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، آیت الله کاظم صدیقی، امروز(۲۴آذر)، در کنگره بزرگداشت شهیدان رحیمیبا تسلیت ایام فاطمیه اظهارداشت: احیای سبک زندگی فاطمی، تغییر سبک زندگی و تحول زندگی است.

 

آیت الله صدیقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: خون شهدا درخت تنومند انقلاب را آبیاری کرد و امروز خون شهدا ضامن بقای انقلاب است.

 

وی به نقش آفرینی و پشتیبانی مردم و ایستادگی مردم پای ولایت و انقلاب اشاره کرد و گفت: همین مردم پرچم ولایت را بالا بردند و به پای شجره طیبه خون ریختید.

 

آیت الله صدیقی عنوان کرد: به برکت خون شهدا است که دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و اگر این خون شهدا نبود دفاع مقدس نبود، هیچ پایگاه فرهنگی باقی نمی ماند، مساجد و بقاع متبرکه از بین می رفت.

 

وی خاطرنشان کرد: به برکت خون شهید سلیمانی، شهید همدانی و دیگر شهدایی که در جبهه مقاومت قدم گذاشتند، امروز انقلاب اسلامی به درخت تنومند تبدیل شده است.

 

آیت الله صدیقی با اشاره به اینکه آمریکا علیه ایران اسلامی همواره در حال طرح توطئه های مختلف هستند، گفت:  همه ما زیر پرچم ولایت و ادامه دهنده راه شهدا هستیم و در راه شهدا قدم بر می داریم.

 

امام جمعه تهران بیان کرد: نظامی که با خون شهید به پیروزی رسیده و به بار نشسته است، هیچ کسی نمی تواند این نظام را از بین ببرد و به این نظام ضربه بزند. 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رحیمی گفت: شهیدان رحیمی عالم، مبلغ، هدایتگر مردم، مروج قرآن، مرزبان ولایت اهل بیت(ع) وخدمتگزار مردم بودند.

کد خبر 1240057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha