بیانیه گام دوم چراغ راه آینده جبهه فرهنگی انقلاب است

هدایت خواه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه آینده بوده و همه بچه های جبهه فرهنگی در سراسر کشور برای رسیدن به قله های موفقیت در این بیانیه، باید همه بندهای آن را در میدان اجرایی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، ستار هدایت خواه امروز در نشست صمیمی اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در شهرستان لنده، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۳ در جمع فعالان فرهنگی فرموند: «دشمن در مقابل ما جبهه درست کرده که شما هم باید کار جبهه ای انجام دهید».

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت کار جبهه فرهنگی، تشریح کار و ساختار جبهه فرهنگی و وظایف محوله به این جبهه پرداخت و خواستار قوی شدن ساختار فکری و جمعیتی این جبهه در سطح شهرستان لنده شد.

 

وی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه آینده بوده و همه بچه های جبهه فرهنگی در سراسر کشور برای رسیدن به قله های موفقیت در این بیانیه، باید همه بندهای آن را در میدان اجرایی کنند.

 

هدایت خواه توسعه و تقویت روز افزون این جبهه را نیازمند حمایت همه جانبه دانست و گفت: با حمایت از این جبهه می توان به مقابله با نحله ها و توطئه های دشمنان رفت.

 

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل هم در این نشست، گفت: با توجه به ضرورت کار فرهنگی در شهرستان و ترسم چشم اندازهای فرهنگی منطبق با اصول و ارزش های انقلاب اسلامی، ساماندهی و برنامه ریزی برای فعالیت های جبهه فرهنگی انقلاب در این شهرستان یک ضرورت مهم است.

 

امام جمعه شهرستان لنده افزود: دشمن با تمام امکانات وارد جنگ با جمهوری اسلامی شده و با نفوذ عمیق در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، برای مدیریت افکار عمومی به ویژه افکار نسل جوان تلاش می کند که لازم است جبهه فکری و اعتقادی این نسل برای مقابله با تهدیدات دشمن قوی تر شود.

 

وی ادامه داد:امروز دشمن سبک زندگی ایرانی، اسلامی را نشانه گرفته و ما باید برای دفاع از این سبک زندگی با انتقال مفاهیم درست و تقویت جبهه انقلاب اسلامی، برای حفظ نظام و انقلاب تلاشی مضاعف داشته باشیم.

 

حجت الاسلام محمودی اصل تاکید کرد:یکی از عوامل اصلی پایداری این انقلاب و نظام اصل ولایت فقیه است که این مهم باید در جامعه تقویت شود، چرا که دشمن به دنبال کمرنگ کردن این اصل در جامعه است.

 

امام جمعه شهرستان لنده گفت: دشمنان به خوبی به نقش سپاه پاسداران و روحانیت در دفاع از ارزش ها، اصول و ولایت فقیه آگاهی دارند، لذا به بهانه های مختلف با طراحی فتنه های گوناگون همواره این دو طیف را مورد حمله در فضای مجازی قرار می دهند.

 

مسئول جبهه فرهنگی انقلاب در شهرستان لنده نیز در ابتدای این نشست با توجه به ظرفیت های بالای فرهنگی در شهرستان لنده و بیان توانمندی های فرهنگی این شهرستان پرداخت.

 

تورج کمالی گفت: هیئت هفتگی بیت الزهرا(س) از ظرفیت های بزرگ فرهنگی و مذهبی شهر و جبهه فرهنگی شهرستان لنده است.

 

وی اظهار امیدواری کرد بتوان با عنصرهای فرهنگی شهر ارتباط و هماهنگی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و نشر ارزش های انقلاب در بین نسل جوان تلاشی مضاعف داشته باشیم.

کد خبر 1240126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha