شهدای امنیت و حجاب و عفاف در طی ماه های اخیر مظلوم ترین شهدای انقلاب هستند

حجت الاسلام نوروزی گفت: شهدای امنیت و حجاب و عفاف در طی ماه های اخیر با وحشیانه ترین حالت به شهادت رسیدند و جزو مظلوم ترین شهدای انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام فرهاد نوروزی امروز (25 آذرماه) یادواره شهدای امنیت وعفاف و حجاب به مناسبت ایام فاطمیه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله باباش بیله سوار به همت کانون فرهنگی هنری شهید ولی کیانی گفت: دشمنان یک جنگ ترکیبی وحشیانه ای را علیه ملت ایران تدارک دیده بودند و طی آبان ماه سال جاری هر 55 ساعت یک شهید جان خود را برای موجودیت ایران اسلامی فدا کرد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار تصریح کرد: شهدای امنیت و حجاب و عفاف در طی ماه های اخیر با وحشیانه ترین حالت به شهادت رسیدند و جزو مظلوم ترین شهدای انقلاب هستند.

 

وی اظهار داست: متاسفانه اوج فتنه دشمنان در ماه های اخیر دیده شد و خیلی از زنان به دلیل حفظ حجاب و عفاف خود مورد تعرض و حرف های رکیک دشمنان اسلام قرار گرفت و مظلومیت نیروهای انقلابی را شاهد بودیم.

 

حجت الاسلام نوروزی اضافه کرد: نوجوانان و جوانان با بصیرت و روشنگری می توانند زمینه افزایش آگاهی جامعه را فراهم کنند و باید مراقب توطئه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب باشیم.

 

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار افزود: دشمنان با یک راهبرد تاکتیکی توانستند از مسئله های حجاب و عفاف سواستفاده کنند و امروز از تغییر نظام در ایران سخن می گوید.

 

حجت الاسلام نوروزی خاطر نشان کرد: دشمنان تدابیر ویژه ای برای یک جنگ تمام عیار را تدارک دیده بودند اما خون شهدا این دشمنان را به عقب راند و توانست نقشه و فتنه های آنها را خنثی کند.

 

وی ادامه داد: نسل جدید آگاهی کامل نسبت به توطئه های دشمنان دارد و از همراهی کردن این فتنه خودداری می کنند و وظیفه آحاد جامعه نیز این است که باید از دشمنان اعلام برات کنند تا این نقشه های شوم بدون پشتوانه بماند.

 

 

یادواره شهدای امنیت وعفاف و حجاب به مناسبت ایام فاطمیه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله باباش بیله سوار به همت کانون فرهنگی هنری شهید ولی کیانی، پایگاه بسیج بتول و قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم، آئین تکریم «گلناز خاقانی» به عنوان مدیر مسئول جدید کانون فرهنگی هنری ولی کیانی با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، رئیس عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی و مسئول قرارگاه فاطمه الزهرا (س) بیله سوار برگزار شد.

 

 

قرائت زیارت یاسین و فاتحه برای شهدای امنیت و زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) و پخش احسان از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.

کد خبر 1240181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha