نمایشگاه عکس های تاریخی شهر ورامین با محوریت برج علاءالدوله برپا شد

 نمایشگاه عکس های تاریخی شهر ورامین با محوریت برج علاءالدوله برپا شد و علاقمندان می توانند این آثار را در محوطه این برج تماشا کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، محمدرضا تاجیک رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ورامین در جمع خبرنگاران صبح امروز جمعه(۲۵آذرماه) گفت: همزمان با روز ۲۵ آذر روز ملی عکس تاریخی ایران، نمایشگاه عکس های تاریخی شهر ورامین با محوریت برج مقبره تاریخی علاءالدوله برپا شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تعداد ۴۴ عکس تاریخی رنگی و سیاه و سفید از دوره قاجار تا پایان دوره پهلوی به نمایش گذاشته شده است.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ورامینافزود: این تصاویر، آثاری برجسته و ارزشمند از جهانگردان، ایرانگردان و عکاسانی از کشورهای آلمان، سوئیس، آمریکا، فرانسه و حتی از کشور ایران و شهرستان ورامین است که از مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی کشور جمع آوری و به نمایش درآمده است.

 

تاجیک تصریح کرد: بسیاری از این تصاویر برای برای نخستین بار است که به نمایش گذاشته می شود و قطعا بازدید از این نمایشگاه برای علاقمندان به تاریخ ورامین جذاب خواهد بود.

 

وی در پایان در خصوص زمان بندی برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه تا پایان اسفند ماه در برج تاریخی علاءالدوله در میدان امام خمینی ره برپا و از ساعت ۹ صبح الی ۲۰ شب به صورت رایگان پذیرای علاقمندان به تاریخ ورامین است.

کد خبر 1240183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha