اهالی روستای مرادلو از خدمات پزشکی رایگان اردوی جهادی سلامت برخوردار شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مرادلو گفت: اردوی جهادی سلامت بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل در مسجد جامع روستای مرادلو برای ارائه خدمات اریگان به اهالی این روستا همزمان با ایام فاطمیه برگزار شد.

رحمان محمدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اردوی جهادی سلامت بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل در مسجد جامع روستای مرادلو برای ارائه خدمات اریگان به اهالی این روستا همزمان با ایام فاطمیه برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مرادلو تصریح کرد: این جهادگران شامل پزشک، پرستار، روانشناس و دارویار بودند که به صورت یک روزه برگزار شد و مورد استقبال اهالی روستا قرار گرفت.

 

 

وی افزود: این اردوی جهادی به همت بسیج سازندگی استان، بسیج جامعه پزشکی استان با همکاری روحانی مسجد و پایگاه شهید خانزاده مرادلو برپا شد.

 

محمدی عنوان کرد: از همه تلاش گران که در برپایی این اردوی جهادی حضور داشتند تقدیر و تشکر می کنم که با ویزیت رایگان و ارائه خدمات دارویی رایگان مردم محروم این منطقه را حمایت کردند.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مرادلو ادامه داد: آموزش مسائل بهداشتی و ارائه بسته های بهداشتی از دیگر برنامه های این اردوی جهادی بود و موجب ارتقای سطح بهداشتی عمومی خواهد شد.

 

کد خبر 1240187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha