شهید سلیمانی امروز یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس آموز است

بابلی،با بیان اینکه شهید سلیمانی امروز یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس آموز است، گفت: شهید سلیمانی از دسته مؤمنانی بود که به پیمان و عهدی که با خدا بست وفا کرد و به انتظار شهادت، در راه خدا مقاومت کرد تا به شهادت رسید.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، ضمن گرامیداشت یاد شهید سردار قاسم‌سلیمانی ،گفت: راه شهید سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت، همانطور که این شهید فرمودند ما ملت امام حسینیم و ملت شهادتیم،پس راه این بزرگ مَرد تاریخ ایران اسلامی ادامه خواهد داشت. 

 

فرماندار سرپل ذهاب ،افزود: شهید سلیمانی سربازی مطیع برای اسلام و بنده ای ناب برای خداوند متعال بود که در راه دفاع از اسلام و انقلاب به درستی پیش رفت و به حقش یعنی شهادت رسید.

 

وی خاطر نشان کرد:شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد شهید ابومهدی المهندس را نباید یک فرد دید بلکه این شهدای بزرگوار یک مکتب هستند.

 

بابلی تصریح کرد:دشمن نمیتواند به هدف خود برسد و مانع رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف بشود زیرا نظام جمهوری اسلامی امروز از قدرت منطقه ای به قدرت جهانی دست پیدا کرده، هراس و نگرانی دشمن از دست پیدا کردن قدرت جهانی است. 

 

 بابلی بیان کرد: نیروهای مسلح و جان برکف ارتش ،سپاه و نیروی انتظامی برجایگاه والای رسیدند و به لطف الهی و با ثمره خون شهدا امروزه نیروهای مسلح مقتدرتر از گذشته هستند. 

 

فرماندار سرپل ذهاب،اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی یک چهره مقاومت اسلامی بود چون در مقابل نظام سلطه ایستاد و بساط داعش را برچیدند،تداوم انقلاب اسلامی ایران برگرفته از همین فرهنگ ایثار و شهادت است که جوانان باید شجاعت و شهامت مرد میدان شهید سلیمانی را بدانند.

 

کد خبر 1240202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha