دولت پیگیر مشکلات مردم باشد

حجت‌الاسلام فلاح با بیان‌اینکه دولت باید پیگیر مشکلات مردم باشد، گفت: ضعف‌ها باید جبران شود تا دشمن از آن سوء استفاده نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بخش کرگانرود خود و نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد و افزود: تقوای الهی انسان را از افتادن به گناه حفظ می‌کند و همینطور از اثرات تقوای الهی این است که مومن بی‌حساب روزی می‌گیرد .

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با بیان‌اینکه انسان‌های با تقوا همه جا خداوند را ناظر خود می‌بینند و رشد معنوی پیدا می‌کنند، افزود: افراد با ایمان کسانی هستند که به خداوند متعال توکل می‌کنند و معنی توکل این نیست که کاری نکنند بلکه اول باید فکر کنند و برنامه‌ریزی کنند و سپس با عزم جدی برای انجام کار به خداوند توکل کرده و نتیجه کارش را به او بسپارند .

 

وی تصریح‌کرد: آنچه باعث عظمت، ارزش و باعث قبولی اعمال انسان می‌شود تقوای الهی است.

 

حجت‌الاسلام فلاح با اشاره به اینکه امروزه ما در عرصه‌های علمی پیشرفت داشتیم و این باعث ترس دشمن شده که دلیل این آشوب‌هاست، گفت: این فرصتی برای مسئولین است که با قشر جوان در مدارس و دانشگاه‌ها صحبت کنند .

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش با بیان‌اینکه بحث حجاب بهانه‌ای است برای دشمن، بلکه نگرانی دشمن از جای دیگر است، ادامه داد: دولت باید پیگیر مشکلات مردم باشد و ضعف‌ها باید جبران شود تا دشمن از آن سوء استفاده نکند.

 

حجت‌الاسلام فلاح در ادامه از استاندار گیلان بابت پیگیری مشکلات بخش کرگانرود تالش تقدیر و تشکر کرد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است که امنیت را از بین ببرد و کشور را دچار آشوب داخلی کند چرا که بتواند به آسانی به ما ضربه بزند، افزود: کلید حیاتی کشور امنیت است و امنیت کلید اساسی و آرامش یک کشور است و اقتصاد و علم اگر بخواهد شکوفا شود، باید امنیت باشد .

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با بیان‌اینکه اگر الان علم کشور ایران ۱۱ برابر سرعت جهانی پیشرفت کرده، مدیون امنیت است، تصریح‌کرد: دشمن می‌خواهد امنیت را از کشور ما بگیرد و این آرزو را به گور می‌برد.

 

حجت‌الاسلام فلاح اظهارکرد: این انقلاب را ملت به وجود آورده است و این ملت انقلاب را از خود می‌داند و اگر مشکلی هم است خود این ملت برای رفع آن مشکل تلاش می‌کند و کوشا است.

 

 

 

کد خبر 1240219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha