درد امروز جامعه ما بی غیرتی عده ای نسبت به دین، خانواده و کشور است

آیت الله محمدی با اشاره به اهمیت توجه به شناخت دقیق از اولویت ها در جامعه گفت: درد امروز جامعه ما بی غیرتی عده ای نسبت به دین، خانواده و کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، آیت الله سید ناصر محمدی امام جمعه موقت یزد امروز در خطبه های نماز جمعه یزد گفت: سه چیز برای ما عزیز است که شامل دین، ناموس و خانواده و کشور است و هرکسی آن را پاسداری می کند به وی باغیرت گفته می شود و اگر کسی نسبت به آنها بدی کند بی غیرت است.

 

وی افزود: امروز دشمنان کشور ما در این مدت با اعلام رسمی خود بیان می کنند که می خواهند کشور را بخش بخش کنند و سعی دارند با افراد داخلی این نقشه را پیاده کنند و این افراد بی غیرت هستند که ما باید برای جلوگیری از آن تلاش کنیم.

 

امام جمعه موقت یزد ادامه داد: در کشور ما باید تکنولوژی، فرهنگ، سیاسی و اجتماعی پیشرفت کنیم.

 

آیت الله محمدی بیان کرد: عده ای برای پیشرفت و ترقی کشور ناراحت می شوند که این افراد بی غیرت هستند و

 

وی با اشاره به اینکه کشور فروشی و نداشتن تعصب ملی از پهلوی‌ها به برخی ارث رسیده است، افزود: محمدرضا پهلوی نیز جشن های تاجگذاری و باشکوه برگزار می کرد و می گفت کوروش بخواب که ما بیداریم اما کسی نبود بگوید که ای بیچاره؛ تو کجا و کوروش کجا، کوروش کشورگشا بود اما تو پدرت کشور فروش بودید.

محمدی بیان کرد: کوروش یک قهرمان و یک ابرمرد بود و خاک ایران را پاس داشت در حالی که پهلوی ها، ژاندارم بیگانه بودند.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به بی غیرتی برخی انسانها عنوان کرد: این افراد برعکس دارند زندگی می کنند زیرا غیرت ندارند. همه ما تابع هر فکری که هستیم باید از پیشرفت کشورمان حمایت کنیم و دست به دست هم بدهیم و کشور را پاس بداریم.

 

آیت الله محمدی گفت:  همه ما باید تابع هر فکری هستیم از کشور خود دفاع کنیم و اجازه ندهیم که دشمنان به ما حمله کنند.

 

وی، غیرت در مورد مقدسات دینی را نیز بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: مقدسات دینی از همه چیز برای مقدس‌تر است و نباید اجازه دهیم هیچکس به این مقدسات توهین کند.

 

امام جمعه موقت یزد گفت: دین هم برای ما مهم است که باید از بی احترامی به آن جلوگیری کنیم و امروز نیاز جامعه این است و درد امروز جامعه افتخار عده ای بر بی غیرتی و بی حرمتی به دین و کاسه لیسی برای دشمنان است.

 

کد خبر 1240223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha