حجت‌الاسلام شایان امام جمعه موقت صومعه‌سرا معرفی شد

حجت‌الاسلام جلالی گفت: حجت‌الاسلام علی شایان امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ با حفظ سمت به عنوان امام جمعه موقت صومعه‌سرا معرفی شد.

حجت‌الاسلام حمیدرضا جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: ارتقای آگاهی‌های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی از اهداف انقلاب اسلامی است که در پایگاه‌های نماز جمعه سراسر کشور به نظر همگان می‌رسد.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اهمیت نماز جمعه افزود: نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق در جنگ اعتقادی، فرهنگی و سیاسی است. فرمانده قرارگاه، شخص امام جمعه است و نماز جمعه، قلب فرهنگی هر شهر است.

 

وی گفت: با عنایت به نقش بی‌بدیل نماز جمعه و امامت جمعه در هدایت جامعه، بصیرت‌افزایی، ارتقاء فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و انسانی، دشمن‌شناسی، بیدار نگه داشتن مخاطبین و با توجه به شایستگی، توانمندی و جامعیت حجت الاسلام شایان در انجام این مهم؛ وی را به امامت جمعه‌ موقت صومعه‌سرا منصوب و از پروردگار متعال توفیقات روزافزون را برای ایشان درخواست دارم.

 

حجت‌الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: امروز در نماز جمعه شهرستان صومعه سرا حجت‌الاسلام علی شایان امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ با حفظ سمت به عنوان امام جمعه موقت صومعه‌سرا معرفی شد.

           

کد خبر 1240239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha