رقابت نوجوان مسجدی کانون ‌«دوستان آسمانی» در جام «دارت»

گواهیان گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «‌دوستان آسمانی» در یک رقابت جذاب جام «دارت» شرکت کردند.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: وجود «خانه دارت» در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، زمینه را برای برگزاری مسابقه های جذاب ویژه بچه های مسجد مهیا کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» افزود: بچه های مسجد در گروه «امام رضا (ع)» این کانون فرهنگی هنری با برگزاری جام «دارت»، یک رقابت جذاب و دیدنی همراه با رفاقت و دوستی را رقم زدند.

 

گواهیان با اشاره به اینکه جام «دارت» در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» ویژه گروه سنی نوجوانان برگزار شده است، عنوان کرد: اعضای شرکت کننده در این مسابقه را دانش آموزان کلاس مقطع ابتدایی تشکیل می دادند.

 

وی ادامه داد:  این رقابت ها به صورت تک نفره برگزار و شرکت کنندگان در این برنامه جذاب ورزشی در رقابت هایی صمیمانه به مصاف یکدیگر رفتند.

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» اظهار کرد: همچنین پیش از برگزاری مسابقات نیز آموزش اولیه بازی «دارت» به شرکت کنندگان ارائه می شود.

 

وی اظهار کرد: در پایان این رقابت ها «محمد مهدی مهربان» مقام اول، «امیرحسن شاهرخی» مقام دوم و «امیرعلی کارگر» نیز عنوان سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه برگزاری برنامه های ورزشی در میان بچه های مسجد، نشاط، سرزندگی و طراوت را به آنها تزریق می کند، تصریح کرد: ایجاد رقابت سالم، تقویت روحیه کار جمعی و تلاش برای تربیت نسل با نشاط مسجدی و... از اهداف برگزاری مسابقات ورزشی در این کانون فرهنگی و هنری بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه توجه به تندرستی و سلامت علاوه بر تقویت روحیه دینی و مذهبی از اولویت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد است، عنوان کرد: این مهم به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به خوبی در حال انجام شدن است.

 

کد خبر 1240283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha