خطیب مسجدالاقصی: از تهدید اشغالگران و دولت های حامیان آن نترسید

خطیب مسجدالاقصی در خطبه های نماز جمعه از مردم فلسطین خواست که از تهدیدهای اشغالگران و دولت های حامی آنان که خود نژاد پرست و افراطی هستند، نترسند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اقلام حره، منابع فلسطینی اهل قدس گزارش دادند: بیش از 70 هزار نمازگزار فلسطینی اهل قدس و داخل اراضی اشغالی فلسطین برای اقامه نماز جمعه به مسجدالاقصی آمدند.

 

نمازگزاران فلسطینی، نماز جمعه را در صحن ها و مصلاهای مسقوف اقامه کردند.

 

نظامیان صهیونیستی برای ورود صدها شهروند ساکن کرانه باختری به شهر قدس اشغالی جلوگیری کردند و مانع اقامه نماز آنان در مسجدالاقصی شدند.

 

شیخ محمد حسین، خطیب مسجدالاقصی گفت: ما به طور قاطع هیچ گونه حمله به مسجدالاقصی را نمی پذیریم و جلوی اقدامات صهیونیست ها می ایستیم.

 

حسین تاکید کرد که هرگونه تعرض و هجوم به مسجد الاقصی تجاوزی آشکار و عمدی به مسجدالاقصی است.

 

وی افزود: بیت‌المقدس و مقدسات آن از امانت ‌ها و عهدهایی است که مؤمنان از آن دست نخواهند کشید و مسجدالاقصی عهدی است که مسلمانان با خود بستند، صبر و استقرار داشته باشند و پاسدار و نگهبان آن باشند.

 

صبری تصریح کرد: گروه های اشغالگر و افراطی بیهوده تلاش می کنند تا واقعیت جدیدی را بر مسجد الاقصی تحمیل کنند و جایگاه مسجد را که نشان دهنده بخشی از ایمان هر مسلمان در جهان و تمدن است، تغییر دهند.

 

شیخ محمد حسین در ادامه اظهار کرد: مسجدالاقصی تنها متعلق به مسلمانان است و هیچ کس با آنها شریک نخواهد بود.

 

خطیب الاقصی از مردم بیت المقدس و محافظان خواست که از تهدیدات اشغالگران و دولت های حامی آنان که خود نژاد پرست و افراطی هستند، نترسند.

کد خبر 1240297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha