مصوبه راه آهن خراسان جنوبی از صندوق توسعه ملی احیا شد

اسحاقی گفت: مصوبه راه آهن خراسان جنوبی از محل صندوق توسعه ملی احیا شد و به زودی شاهد آغاز راه آهن از سمت یونسی به قاین خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سلمان اسحاقی امروز شنبه (26 آذر) در مراسم گرامیداشت روز شهرستان قاینات اظهار کرد: انقلاب ما امانت امام راحل و شهداست و نباید اجازه دهیم که فتنه ها خدشه‌ای به نظام و انقلاب ما وارد کند.

 

نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس با بیان اینکه عهد می بندیم که تمام قد در مقابل فتنه های دشمن ایستادگی می کنیم، افزود: با همراهی مردم از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه حراست و حفاظت کنیم.

 

وی تصریح کرد: شهرستان قاینات در آینده نزدیک قطعا به قطب تصویربرداری در حوزه بهداشت و درمان در استان تبدیل خواهد شد.

 

اسحاقی اخذ مجوز دانشکده علوم پزشکی قاین در سفر ریاست جمهوری را به مردم قاینات و زیرکوه تبریک گفت و افزود: مصوبه راه آهن خراسان جنوبی از صندوق توسعه ملی احیا شد و به زودی شاهد آغاز راه آهن از سمت یونسی به قاین خواهیم بود.

 

به گفته این مسئول بیشتر پروژه های نیمه تمام قاینات که بیش از ده سال است رها شده است در سفر ریاست جمهور اعتبار گرفت، افزود: رئیس جمهور از مسئولین فولاد کشور خواست تا تعهدات خود را در نیمبلوک و قاینات اجرا کنند تا مردم هم از ثمره آن بهره مند شوند.

 

 

کد خبر 1240379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha