برگزاری جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی پیشوا

جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان پیشوا، در محل اداره بهزیستی این شهرستان با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان پیشوا، با حضور رئیس بهزیستی، نماینده فرمانداری، خیرین و مسئولان مشارکت‌های مردمی و توان‌بخشی بهزیستی این شهرستان، روز شنبه(۲۶ آذرماه) در محل اداره بهزیستی برگزار شد.

نجمه اسماعیلی رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا در این جلسه، ضمن اشاره به اهمیت شورای مشارکت‌های مردمی در قانون این سازمان اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه، برنامه‌ریزی برای جلب و جذب کمک‌های مردمی و چگونگی هزینه‎کرد این کمک‌هاست.

اسماعیلی با اشاره به آمار بالای پرونده‌های مددجویان و توان‌خواهان نیازمند تحت‎پوشش و پشت نوبت خدمات کمک‌های مالی و غیرمالی بهزیستی، افزود: به دلیل وظایف متعدد بهزیستی شهرستان در حوزه‌های توان‌بخشی، امور اجتماعی و پیشگیری، همچنین نیازهای گوناگون و روزافزون جامعه هدف تحت پوشش، منابع و اعتبارات جاری بهزیستی، پاسخ‎گوی نیازهای فعلی مددجویان و معلولان نیست.

وی بیان داشت: خیرین به‌عنوان بازوی توانمند همیشه در کنار بهزیستی هستند و خدمات این اداره به جامعه هدف در کنار خیرین و مشارکت‌های مردمی، مفهوم پیدا می‌کند.

اسماعیلی در ادامه، از اعضای این شورا خواست تا از تمامی ظرفیت‌های خود برای رسیدن به این هدف والا استفاده کنند و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، کمک‌کار بهزیستی در این مسیر باشند.

در ادامه جلسه نیز سایر اعضاء و خیرین حاضر، به بیان نقطه نظرات خود درباره جلب و جذب کمک‌های مردمی و نحوه هزینه‎کرد مبالغ تخصیص‌یافته مشارکت‌های مردمی استان به این شهرستان پرداختند و آمادگی خود را برای همکاری با سازمان بهزیستی اعلام کردند.

کد خبر 1240405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha