هراس دشمنان از اقتدار و قوی بودن انقلاب است

طالبی گفت: دشمنان از اقتدار و قوی بودن انقلاب می هراسند و تمام امورات زیربنایی ما را به برجام، توافق هسته ای و روابط آمریکا و اروپا گره زده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی امروز (26 آذر) در مراسم  گرامیداشت روز قاین سالروز شهادت تعدادی از شهدای انقلاب اظهار کرد: در شهرستان قاین با مردم مومن، انقلابی و متدینی روبرو هستیم و با اینکه در این شهرستان شاخص های مادی و فرهنگی زیادی داریم روز شهرستان قاین با یاد شهدا عجین شده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به روز گرامیداشت قاین به مناسبت 22 آذرماه سالروز شهادت تعدادی از شهدای انقلاب، گفت: نتیجه نامگذاری این روز، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهادت است که به گفته رهبر معظم انقلاب کمتر از شهادت نیست، این نامگذاری؛ خیرات و برکات زیادی برای جامعه نظام و انقلاب دارد.

 

وی با اشاره به خباثتی که دشمن برای براندازی نظام دارد، افزود: دشمن طی این سال ها لحظه ای درنگ نکرده و هرکجا که دیدند که توفیقاتی  در سطح بین المللی  داریم و یا هر جایی که قصور داشته ایم را به وسیله امپراطوری رسانه ای خود به نفع خودشان پوشش داده اند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر  ایران ما قوی و مقتدر نیست پس چرا دشمن هزینه های زیادی را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی انجام می دهد، چرا دشمن هزینه هایی را برای کشوهای عربی نمی کند؟

 

طالبی افزود: دشمنان از اقتدار و قوی بودن نظام می هراسند؛ تمام امورات زیربنایی ما را به برجام، توافق هسته ای و روابط آمریکا و اروپا گره زده اند، این نکته متاسفانه در برخی مسئولان هم دیده می شود، اما ما توفیقات زیادی در جامعه داریم.

 

وی با بیان اینکه گروه های جهادی ما در دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارند، افزود: اگر کوچکترین مشکلی در نقطه ای به وجود بیاید توطئه ها به زودی خنثی می شود و به مرزها کشیده نمی شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن تمام ظرفیت خود را با امپراطوری رسانه ای به کار گرفته است، گفت: دشمنان در دهه اول پیروزی انقلاب؛ جنگ سخت و در دهه دوم؛ جنگ نرم و سخت و در دهه سوم جنگ هوشمند را برنامه ریزی کردند و در دهه چهارم، جنگ ترکیبی با بیش از 20  مولفه توسط دشمن آغاز شده  که بخشی را ااجرایی کردند.

 

طالبی با اشاره به اینکه مردم انقلابی خراسان جنوبی و به ویژه شهرستان قاین در سفر رئیس جمهور به استان سنگ تمام گذاشتند که جای قدردانی دارد، گفت: مردم ما با تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی افتخارآفرینی می کنند و نظام را درک و علاقه مندی خاصی به آن را نشان می دهند؛ چراکه دشمن متوجه نیست این نظام با خون شهدا آبیاری شده است و به راحتی قابل شکستن نیست.

 

وی در پایان تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر، ناخالصی ها از نظام، رهبری و خون شهدا جدا شدند و این درخت تناورتر شد و ما نیز هیچ هراسی نداریم.

 

 

کد خبر 1240409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha