مردم مهمترین ظرفیت برای کمک به صرفه جویی در حامل های انرژی هستند

گیل چالانی با تاکید به اینکه آگاه سازی و اطلاع رسانی در این حوزه با استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی در صرفه جویی مصرف حامل های انرژی ضروری است افزود: مردم مهمترین ظرفیت برای کمک به صرفه جویی در حامل های انرژی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حامد گیل چالانی ظهر امروز(شنبه، 26آذر) در قرارگاه مدیریت جهادی مصرف بهینه گاز شهرستان ماسال که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به لزوم رعایت الگوی مصرف انرژی بر مدیریت مصرف گاز تاکید و اظهار کرد: مردم اولین ظرفیت در مدیریت مصرف حامل های انرژی هستند.

 

فرماندار ماسال با تاکید به اینکه آگاه سازی و اطلاع رسانی در این حوزه با استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی در صرفه جویی مصرف حامل های انرژی ضروری است افزود: مردم مهمترین ظرفیت برای کمک به صرفه جویی در حامل های انرژی هستند.

 

وی با اشاره به نتیجه بخش بودن تشکیل قرارگاه جهادی آب کشاورزی در فصل زراعی، تشکیل قرارگاه جهادی مصرف گاز را اقدامی مناسب برشمرد و گفت: صرفه جویی را باید از ادارات شروع کرده به طوری که قبل از شروع کار سیستم های گرمایشی روشن شده و بلافاصله پس از اتمام ساعت کاری این سیستم ها خاموش شود.

 

گیل چالانی با بیان اینکه همه ما باید در کاهش مصرف گاز کوشا باشیم تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، نسبت به بررسی تاسیسات و سیستم‌های گرمایشی اقدام کنند.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: حسب ابلاغ دستورالعمل های مرتبط، گاز برخی از واحدهای عمومی مدیریت شده و نهادهای حمایتی نیز مصرف خودشان را مدیریت کنند.

کد خبر 1240421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha