تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز موکب‌های سالگرد شهید سلیمانی ضروری است

ستاد تنظیم بازار استان کرمان با موضوع تامین و توزیع کالاهای اساسی موکب‌ها در سومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری؛ شنبه (26 آذر) جلسه ستاد تنظیم بازار استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و با حضور سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و سایر مدیران مربوطه در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد. 

 

 

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این جلسه گفت: با توجه به نزدیک شدن به مراسم سومین سالگرد سردار قاسم سلیمانی، تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز موکب‌ها ضروری است و در این جریان همه در چارچوب مسئولیت خود برای بهتر برگزار شدن این مراسم وظیفه داریم. 

 


وی افزود: به لحاظ تامین کالای مورد نیاز موکب‌ها برای سالگرد شهید سلیمانی مشکلی نداریم، مجوز توزیع آرد و برنج به موکب‌ها تنها از سوی نماینده رسمی کمیته ستاد سالگرد خواهد بود. 

 


حسین مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان نیز گفت: نظارت و بازرسی بر توزیع آرد در نانوایی‌های شهرستان‌ها به عهده فرمانداران و نمایندگان مشخص شده است که در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌گیرد.

 

کد خبر 1240446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha