اتصال خط یک و ۲ قطار شهری شیراز به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

ایمانیه گفت: با همکاری، شهرداری، شورای اسلامی شهر شیراز و قرارگاه «خاتم الانبیا (ص)»، کلنگ آنتنی قطعه یک و ۲ متروی شیراز به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به زمین زده خواهد شد.

محمدهادی ایمانیه، امروز شنبه (26 آذر) در حاشیه آئین کلنگ ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم (توسعه شمال شرقی) خط ۲ قطار شهری شیراز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: از قبل اعلام شده بود که خط 2 مترو تا میدان «امام حسین (ع)» در دهه مبارک فجر امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

استاندار فارس افزود: ادامه خط 2 مترو مقرر بود از میدان «امام حسین (ع)» تا میدان «قائم (عج)» (اطلسی سابق) برسد که تا حافظیه، سعدیه و «فضیلت» پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به اعتبار این پروژه اعلام کرد: خط 2 از «امام حسین (ع)» تا «فضیلت» با اعتبار 6 هزار میلیارد تومان امروز کلنگ زنی شود و در عرض 30 ماه اجرایی خواهد شد.

ایمانیه گفت: بدین ترتیب کل خط 2 مترو ظرف 30 ماه تکمیل شود اما قطعه اول خط 2 در دهه فجر امسال کلنگ زنی خواهد شد.

وی از اتصال خط یک و 2 قطار شهری شیراز به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) هم خبر داد و اظهار کرد: با همکاری، شهرداری، شورای اسلامی شهر شیراز و قرارگاه «خاتم الانبیا (ص)»، کلنگ آنتنی قطعه یک و 2 متروی شیراز به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به زمین زده خواهد شد و ادامه خط یک به طرف شهرک «گلستان» و شهر صدرا هم به انجام خواهد رسید.

ایمانیه اعلام کرد: برای کمربندی شمال و جنوب شهر شیراز هم، سازمان راهداری و مسکن و راه سازی با شهردار جدید شیراز به توافق رسیده اند و یک سرمایه گذار هم به راه و شهرسازی اعلام آمادگی کرده است.

کد خبر 1240455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha