برگزاری «دختران زهرایی» در ۱۱۸ نقطه فارس همزمان با ایام فاطمیه

کریمی گفت: ویژه برنامه «دختران زهرایی» در ۱۱۸ نقطه استان فارس همزمان با ایام فاطمیه برگزار می ‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مرتضی کریمی، امروز شنبه (26 آذر) از برگزاری ویژه برنامه «دختران زهرایی» در فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: ویژه برنامه «دختران زهرایی» در ۱۱۸ نقطه استان فارس همزمان با ایام فاطمیه برگزار می ‌شود.

رئیس سازمان دانش‌ آموزی فارس افزود: این ویژه برنامه برای نخستین بار و با حضور دختران دانش آموز و با شعار «نحن بنات الزهرا» برگزار می ‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری ویژه برنامه «دختران زهرایی» عنوان کرد: این ویژه برنامه به معرفی الگوی دختر مسلمان انقلابی می پردازد و سیرهای نمایشگاهی و موکب‌های فرهنگی تربیتی فاطمیه هم در حاشیه آن برپا می شود.

کریمی تاکید کرد: این ویژه برنامه فراگیر با هدف تحقق نهضت جهاد تبیین به پاسخگویی در مورد چرایی ‌ها و بایدها در مسئله عفاف و حجاب به عنوان یکی از ارکان مهم جامعه اسلامی هم می پردازد و کرسی ‌های پاسخ به شبهات در غرفه‌ های فرهنگی اجتماعات حامیان حریم عفاف و حجاب مناطق نیز در خلال آن برگزار می شود.

 

وی  با تاکید بر اینکه این برنامه به همت سازمان دانش ‌آموزی مناطق برگزار می ‌شود، گفت: در کنار این برنامه، نمایشگاه عکس، نمایشگاه کتاب، کرسی پاسخ به شبهات، پرده خوانی، تئاتر و سرود خیابانی با محوریت سیره حضرت زهرا (س) هم برگزار خواهند شد.

کریمی با ذکر اینکه همایش دانش ‌آموزی «دختران زهرایی» از ابتکارات سازمان دانش‌ آموزی فارس است، اظهار کرد: این همایش با محوریت  توجه به اهمیت جایگاه دختران و نقش عفاف و حجاب و الگ پذیری نوجوانان از سیره حضرت زهرا (س) و همز‌مان با ایام شهادت ایشان در سراسر استان به صورت تجمع دختران دانش ‌آموز حامی حریم عفاف و حجاب و با شعار «نحن بنات الزهرا» برگزار می ‌شود.

کد خبر 1240461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha