شرکت‌ها و صنایع باید از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنند

خلیلیان گفت: در حال حاضر به دنبال این هستیم که شرکت‌ها، صنایع و مؤسسات بخشی از اقدامات خود را به شرکت‌های دانش بنیان واگذار و از ظرفیت‌ این شرکت‌های بومی که موفقیت‌هایی را در بحث توسعه صادرات و خدمات داشته‌اند، استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، صادق خلیلیان، امروز شنبه (۲۶ آذر) در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری، ضمن تبریک هفته پژوهش اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان فعالیت‌های گسترده‌ای را در استان انجام می‌دهند و پیشرفت‌های ‌آن‌ها باید به جامعه منعکس شود.

 

استاندار خوزستان، با بیان اینکه مسائل و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان باید برطرف شود، افزود: شرکت‌های دانش بنیان دستاوردهای ارزنده‌ای را دارند، بنابراین شرکت‌ها و صنایع باید از ظرفیت این شرکت‌ها استفاده کنند، زیرا تولید و توسعه برپایه دانش محقق خواهد شد.

 

وی با اشاره به شعار سال (تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین) تصریح کرد: در حال حاضر به دنبال این هستیم که شرکت‌ها، صنایع و مؤسسات بخشی از اقدامات خود را به شرکت‌های دانش بنیان واگذار کنند و از ظرفیت‌ این شرکت‌های بومی که موفقیت‌هایی را در بحث توسعه صادرات و خدمات داشته‌اند؛ استفاده شود.

 

کد خبر 1240477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha