اجرای ۱۰۰ برنامه فرهنگی طی ایام فاطمیه در خراسان جنوبی

حاجی گفت: به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) بیش از یکصد برنامه فرهنگی شامل نشست ها و مسابقات کتابخوانی، نقاشی، قصه گویی، شعرخوانی و ... در کتابخانه های خراسان جنوبی در حال اجرا است.

محمود حاجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از بخش هایی که به زنده نگه داشتن ایام فاطمیه و بیان سیره فاطمی می تواند کمک کند بحث کتاب و کتابخوانی است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: نهاد کتابخانه های خراسان جنوبی به مناسبت ایام شهادت حضرت زهر(س) بحث اجرای بیش از یکصد برنامه فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده که در حال اجرا در کتابخانه های استان است.

 

وی با اشاره به ویژه برنامه های شهادت حضرت زهرا(س) گفت: طی این ایام برگزاری نشست های تخصصی کتابخوان، قصه گویی، نقاشی و جلسات مطالعاتی در دستور کار کتابخانه های خراسان جنوبی قرار دارد تا کمک کنیم تا پیام سیره فاطمی به نسل های آینده منتقل شود.

 

حاجی ادامه داد: در این ایام برگزاری مسابقات کتابخوانی در دستور کار قرار دارد که هدف از برگزاری این مسابقات آشناکردن جوانان و نوجوانان و کودکان با سیره فاطمی است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی به برگزاری محافل شعرخوانی اشاره کرد و گفت: طی ایام شهادت حضرت زهرا(س)، کتابخانه های استان بحث برگزاری محافل شعرخوانی برای بیان شعر فاطمی توجه خواهند داشت.

 

 

 

کد خبر 1240480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha