آماده سازی محدوده گلزار شهدای کرمان برای سومین سالگرد سردار دلها/ از ترمیم معابر تا احداث پارکینگ ۳۰ هزار متری

به منظور آماده سازی فضای شهری و گلزار بین المللی شهدای کرمان در سومین سالگرد شهید سلیمانی، برخی اقدامات در دستور کار شهرداری قرار گرفته است تا میزبانی از زائران سردار دلها به نحو شایسته ای انجام شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ به منظور آماده سازی فضای شهری و گلزار بین المللی شهدای کرمان در سومین سالگرد شهید سلیمانی، برخی اقدامات در دستور کار شهرداری قرار گرفته است تا میزبانی از زائران سردار دلها به نحو شایسته ای انجام شود.

 

 

به همین منظور مرضیه شاحیدری‌پور، شهردار منطقه پنج کرمان پیش از این از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت معابر محدودۀ گلزار شهدا به طول ۵ هزار متر خبر داده و گفته است: حدود ۲۵۰ تن آسفالت برای لکه‌گیری و ترمیم معابر محدودۀ مسجد «صاحب‌الزمان(عج)» و گلزار شهدا استفاده شده است.

 

 

محمدرضا یحیی‌زاده، معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار منطقه یک کرمان هم از اجرای پله و نمای سنگ دیوار حصار جنب «باب‌الرضا(ع)» و پله‌های ورودی «باب‌الزهرا(س)» با هدف آماده‌سازی گلزار شهدا در آستانۀ سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها خبر داد.

 


 

قاسم بابایی، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهرداری هم اخیراً اعلام کرد: تاکنون اقداماتی مانند زیرسازی و آسفالت میدان و خیابان ضلع شرقی میدان واقع در گلزار شهدا به متراژ 6 هزار مترمربع و زیرسازی محل موکب‌های بین‌المللی واقع در گلزار شهدا، اجرا شده است.

 


وی افزود: همچنین یک پارکینگ به متراژ 30 هزار مترمربع، توسط این سازمان زیرسازی شده و آماده بهره‌برداری است.

 

 


سیدمرتضی حسینی، شهردار منطقه سه شهر کرمان هم  جدول‌گذاری در محدوده گلزار شهدا برای آماده‌سازی این محدوده جهت برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها خبر داد. گفت: تاکنون۲۵۰ متر در بلوار خروجی گلزار شهدا، ۱۰۵ متر دور زمین بازی کودکان و ۷۶ متر جنب مسجد فروزی، بلوک‌چینی و جدول‌گذاری شده است.

 

وی همچنین از ۷۰ متر جدول‌گذاری روبروی مسجد فروزی و ۱۵ متر بلوک‌چینی زیر جداول توسط این شهرداری خبر داد.

 

کد خبر 1240490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha