مساجد می توانند تحول آفرین در منطقه های خودشان باشند

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه به جهت اهمیت موضوع مسجد و اینکه در تمدن سازی و نگاه تمدنی که جمهوری اسلامی ایران دارد نقش مسجد یک نقش پررنگ است، گفت: مساجد می توانند تحول آفرین در منطقه های خودشان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی، در دیدار با استاندار فارس گفت: به جهت اهمیت موضوع مسجد و اینکه در تمدن سازی و نگاه تمدنی که جمهوری اسلامی ایران دارد نقش مسجد یک نقش پررنگ است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان، اضافه کرد: مساجد می توانند تحول آفرین در منطقه های خودشان باشند.

وی ضمن ارائه اشاره به اینکه باید نمازهای جماعت با شکوه بیشتری در مساجد برگزار شود، به ویژه نماز صبح، گفت: مساجد باید به صورت مردمی و توسط خود مومنین اداره شود و استانداری هم از مساجد حمایت خواهد کرد.

حجت الاسلام امیدی همچنین در دیدار با سردار نبی رودکی، ضمن تاکید بر طرح مسجد محور با حضور چند مسجد در سطح شیراز افزود: این مساجد در موضوعات ورزشی، فرهنگی و فرهنگ جهادی آماده شوند و استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس برای معرفی و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس می تواند موثر باشد.

 

 

 

کد خبر 1240567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha