آگاهی‌بخشی باید در اولویت‌ کانون های مساجد باشد

آزاد گفت: آگاهی‌بخشی و اقدامات پیشگیری از اعتیاد باید در اولویت‌ کانون های فرهنگی هنری مساجد برای داشتن خانواده‌های سالم باشد.

مهدی آزاد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان اظهار کرد: کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد با مشارکت خانواده‌های در معرض آسیب‌دیدگی بیشتر در کانون فرهنگی هنری مهدی یاران روستای انجیرک دزفول برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدی یاران دزفول، با اشاره به اینکه این کارگاه با حضور ۳۰ نفر از خانواده‌ها در محل کانون فرهنگی هنری مهدی یاران شهرستان دزفول برگزار شد افزود: شرکت‌کنندگان در این کارگاه با مضرات و عوارض مصرف مواد مخدر، راهبردهای پیشگیری اولیه از اعتیاد، مهارت‌های زندگی و سبک زندگی سالم آشنا شدند.

 

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آموختن چگونگی سبک زندگی سالم، کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از سوء مصرف موادمخدر و روان گردان‌ها است که متأسفانه عواقب ناگوار و جبران‌ناپذیری را در پی دارد.

 

آزاد، با بیان اینکه متأسفانه بخشی از افراد با آگاهی از عواقب ناخوشایند و ناگوار اعتیاد به دنبال آن می‌روند و خود را درگیر آن می‌کنند، ادامه داد: بی‌انگیزگی، عدم اشتغال، مشکلات خانوادگی، عوامل سوء تربیتی و دوستان ناباب می‌تواند باعث گرایش افراد به مواد مخدر شوند.

 

وی در پایان تأکید کرد: آگاهی‌بخشی و اقدامات پیشگیری از اعتیاد باید در اولویت‌ کانون های فرهنگی هنری مساجد برای داشتن خانواده‌های سالم باشد.

 

کد خبر 1240593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha