لزوم انجام اقدامات حقوقی دیپلماتیک علیه کشورهایی که در امور داخلی مان دخالت کردند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دخالت های آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی در امور داخلی ایران گفت: باید اقدامات حقوقی دیپلماتیک علیه کشورهایی که در امور داخلی ما دخالت کردند، صورت گیرد.

حسین نوش آبادی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به دخالت های آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی در امور داخلی ایران گفت: آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی به صورت آشکار علیه منافع ملی ما اقدام می کنند. سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با حمایت های آمریکا و کشورهای غربی و رسانه ها و اطلاعات برخی کشورهای غربی منطقه فعال هستند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: علیه این رسانه ها و کشورهای مداخله‌گر؛ طرح دعاوی و شکایت در محاکم بین المللی شده است البته یک سری اقدامات حقوقی و دیپلماتیک نیز می طلبد که در کنار تحرکات دیپلماتیک مناسب و قوی دستگاه سیاست خارجی، دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور نیز به صورت قوی با عوامل و عناصر اصلی این توطئه ها و فشارها اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: دشمن در حوزه شناختی و ادراکی جنگ ترکیبی را علیه ما آغاز کرده است و باید روی بحث تقویت مبانی فرهنگ و زیرساخت های رسانه ای بیشتر کار کنیم تا بتوانیم جلوی این امواج سهمگین را بگیریم.

 

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید نمایندگی های ما در خارج از کشور در تبیین مسایل و اطلاع رسانی درست و پیشگیری از حوادثی که می توان پیش بینی کرد، فعال تر باشند. دستگاه دیپلماسی نیازمند قوام بخشی و استحکام در این زمینه است.

کد خبر 1240609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha