درخواست استاندار کردستان از روابط عمومی‌های ادارات برای انجام کارحرفه‌ای در حوزه رسانه‌ها

زارعی کوشا بر لزوم نوآوری و تحول در روابط عمومی‌ها و انجام کار حرفه‌ای رسانه‌‌ای از جانب این بخش تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر یکشنبه 27 آذر ماه در جلسه معارفه سرپرست روابط عمومی استانداری کردستان و معاون اجرایی حوزه استاندار کردستان اظهار کرد: انتظار داریم از این پس شاهد کار حرفه‌ای منسجم و متفاوت در حوزه روابط عمومی استانداری ودیگر روابط عمومی‌ها باشیم و مودت بین این حوزه و فعالان رسانه‌ای و جذب حداکثری رسانه‌‌ها را شاهد باشیم.

 

 

وی به وقایع چند ماه اخیر و شرایط حاکم بر کشور و استان اشاره کرد و افزود: تلاش ما این بوده که مجموعه اجرایی استان متوقف نشود هر چند خیلی‌ها در حوادث اخیر خواستند از اهداف‌مان غفلت کنیم.

 

 

استاندار کردستان یادآور شد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از جانب وزارت کشور، حوزه‌های مختلف استان در بخش‌های عمرانی، اقتصادی، معاونت توسعه و به ویژه سیاسی و امنیتی، عملکرد مطلوبی داشته‌ایم، البته به معنای این نیست که طی مدت اخیر نقص نداشتیم، چراکه مدیریت بحران شرایط خاص خودش را دارد.

 

زارعی کوشا با بیان اینکه خواسته یا ناخواسته بخش عمده ای از وقت دستگاه‌ها به ویژه استانداری صرف وقایع اخیر شد، ادامه داد: باید با سرعت شرایط را به قبل از وقایع اخیر برگردانیم و پیگیر کارها، سفرهای بخشی و شهرستانی و مصوبات سفر رییس جمهور باشیم و در حوزه اجتماعی فعالیت‌ها باید فشرده‌تر و با طراحی بهتر باشد.

 

 

وی بر لزوم بازطراحی، حرکت نو و اقدامی جدی در همه بخش‌های استانداری و فرمانداری‌ها تاکید کرد و گفت: باید نگاهی به یک سال گذشته داشته باشیم و نقاط ضعف و غفلت‌ها جبران شود و با نگاه نقادانه، برنامه‌ریزی و کارها را مدیریت کرد.

 

 

استاندار کردستان تاکید کرد: یکی از مهمترین حوزه‌هایی که نیازمند طراحی مجدد و نو است، تحول جدی در حوزه اطلاع رسانی و ارتباطات است، چراکه بخش عمده‌ای از بازخورده فعالیت و عملکرد دستگاه‌های استان کاملا وابسته به روابط عمومی استانداری است.

 

 

زارعی کوشا یادآور شد: روابط عمومی استانداری، هدایت کننده، سیاست گذار و هماهنگ کننده روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان است و باید ضمن اطلاع‌رسانی، افکار سنجی، چالش‌ها و نقاط ضعف‌ها را بیان کند.

 

 

زارعی کوشا اظهار کرد: روابط عمومی‌ای می‌تواند خودش را موفق بداند که چند قدم جلوتر از خبرگزاری ها باشد و در مسائل مختلف به استاندار پیشنهاد و عملکرد معاونان را بازتاب دهد.

 

 

زارعی کوشا، پایش و نظرسنجی و افکارسنجی را از جمله وظایف روابط عمومی دانست و ادامه داد: از مدیر جدید که سابقه و برنامه خوبی دارد، انتظار داریم برنامه‌هایش را محقق و این حوزه را متحول کند.

 

 

استاندار کردستان سپس به اهمیت امورات حوزه استاندار اشاره کرد و گفت: هر زمان دفتر استاندار امورات را بانظم و حساسیت خاسی پیگیری نماید قطعاً شاهد روند روبه رشد در اداره استان خواهیم بود که انشاءالله با آمدن معاون جدید اجرایی دفتر که از نیروهای بومی، خوشفکر و بااخلاق استان کردستان هستند، شاهد برنامه‌ریزی‌های مدون و دقیق خواهیم بود.

 

 

در پایان ضمن تقدیر از خدمات شهریار یاسینی، سید داراسید عباسی بعنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل و همچنین با تقدیر از خدمات رضا عبدلی، مرتضی عبدالملکی بعنوان معاون اجرایی حوزه استاندار کردستان معرفی شدند.

 

کد خبر 1240694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha