ریل و مسیرهای مواصلاتی دهلران در سفر ریاست جمهوری به ایلام مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه شهرستان دهلران گفت: با توجه به کم عرض بودن میسرهای مواصلاتی دهلران و ترانزیت کالا از این شهرستان مسئولان باید توجه جدی به این مهم داشته باشند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی در گفت گو با خبرنگار با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: شهرستان دهلران یک شهرستان استراتژیک و محل تردد ترانزیک کالا به کشور عراق و ترد زائرین به عتبات عالیات می باشد.

 

 وی تصریح کرد: احداث راه آهن اندیمشک به دهلران به سمت مهران از جمله مطالبات عمومی  است که به کشور عراق متصل می شود و نقش موثری در توسعه همه جانبه استان و تردد زائران دارد.

 

امام جمعه شهرستان دهلران یادآور شد: وجود نقاط حادثه خیر در مسیرهای مواصلاتی شهرستان علاوه بر تصادفات شاهد جان باختن شهروندان هستیم لذا راه  های دهلران نیازمند  توجه و اختصاص بوجه ملی دارد.

 

موسوی به سفر دور دوم هئیت دولت به استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم شخص رئیس جمهور به شهرستان دهلران سفر کند تا از نزدیک مشکلات مسیرهای مواصلاتی  این شهرستان را از نزدیک ببیند و در این سفر بوجه کافی برای تعریض و ایمن سازی و تسریع در اجرای پروژه های راه سازی لحاظ کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان در حوزه راهداری مشکلات و کمبودها را به مدیران بالا دستی خود انتقال دهند و بوجه لازم برای ایمن سازی و حذف نقاط حادثه خیز جذب کنند.

کد خبر 1240730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha